مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: همگام با سراسر کشور، نشانه‌های توسعه و رونق در جزیره نیز مشهود است.
کد خبر: ۱۷۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 26 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد، بازار مروارید نو با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه، امام جماعت اهل تسنن، مسئولان و نمایندگان ادارات، نهادها و فعالان بخش خصوصی افتتاح شد.
 
علی‌اصغر مونسان در این مراسم با ابراز خرسندی از به ثمر رسیدن تلاش‌های بخش خصوصی در توسعه فعالیت‌های تجاری و اقتصادی در جزیره کیش، گفت: به مدد همت والای دولت خدمتگزار و تیم مذاکره کننده ایران، حقوق بر حق هسته‌ای ایران تثبیت شد و با باز شدن وزنه سنگینی به نام تحریم از پای اقتصاد کشور، بستر مناسبی برای توسعه و پیشرفت فراهم شده است.
 
وی افزود: همگام با سراسر کشور نشانه‌های توسعه و رونق درجزیره کیش نیز مشهود است. با آغاز به کار بانک‌های آفشور، تحول بزرگی در اقتصاد جزیره و کشور اتفاق خواهد افتاد.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه از 37 پروژه بزرگ در بخش‌های زیرساختی، عمران شهری، گردشگری و صنعتی در دو سال گذشته بهره‌برداری شده است، عنوان کرد: انعقاد 5 هزار و 600 میلیارد تومان قرارداد در بخش غیرصنعتی و 600 میلیارد تومان در زمینه صنایع و حضور هیات‌های سرمایه‌گذاری از کشورهای مختلف اقداماتی است که کیش را برای ایفای نقش دروازه‌ای خود و ورود سرمایه‌گذاران به کشور آماده می‌کند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی امام جمعه کیش نیز در این مراسم با تبریک افتتاح این بازار که به همت بخش خصوصی ساخته شده و اقدامی در جهت رونق اقتصادی کیش است، گفت: سازندگی انگیزه والایی می‌خواهد که در وجود برخی از انسان‌ها به ودیعه گذاشته شده است. این انسان‌ها در طول عمر خود همواره تلاش می‌کنند بستر و زمینه‌ای برای ارتزاق دیگر افراد نیز فراهم کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار