مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در 2سال‌گذشته میراث‌فرهنگی کرمانشاه جزو استانهای برتر کشور بوده است.
کد خبر: ۱۶۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹ 26 January 2016
مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در 2سال‌گذشته میراث‌فرهنگی کرمانشاه جزو استانهای برتر کشور بوده است.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی هنری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، علی فعله‌گری در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه که با حضور مدیرکل امور استانهای سازمان میراث فرهنگی کشور برگزار شد، با اشاره به حضور 25 ماهه خود در استان کرمانشاه، اظهارکرد: خوشبختانه در این مدت به لحاظ عملکرد اداره کل میراث کرمانشاه در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد.

وی ادامه داد: در این 2 سال در این اداره کل و در حوزه‌های مختلف موفقیت‌های زیادی حاصل شده است که پیش تر در قالب گزارش عملکرد دوساله در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، افزود: در دو سال گذشته به لحاظ شاخص های عملکردی همواره جزو پنج استان اول کشور بوده‌ایم و این موفقیت ها ثمره همکاری همه همکاران و معاونین اداره بوده که با همدلی و تلاش روز افزون در راستای تحقق اهداف سازمان عمل کرده‌اند.

وی تاکید کرد: در هر پست و مسئولیتی خود را سرباز سازمان میراث فرهنگی می‌دانم و در هر جایگاهی با تمام توان برای پیش برد اهداف سازمان تلاش خواهم کرد.

فعله گری در خاتمه ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای مهندس رشنو، ابراز امیدواری کرد: در دوره مدیریت جدید اتفاقات مثبتی برای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه شکل بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار