کد خبر: ۱۶۸۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹ 23 January 2016


معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از اهالی رسانه این استان دعوت کرد تا در جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها شرکت کنند.

محمد طاهری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره یکی از بخش های چهاردهمین جشنواره بین المللی رضوی است که به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار می شود.

وی اظهار داشت: بخش های مختلف این بخش جشنواره شامل تیتر، مقاله، خبر، سرمقاله و یادداشت، گزارش، عکس، آثار رادیوئی و تلویزیونی، مصاحبه و شعر با موضوع فرهنگ رضوی است.

وی با اشاره به شروع تاریخ ارسال آثار، گفت: علاقمندان اهل رسانه که مایل به شرکت در این جشنواره هستند می توانند آثار خود را تا 13 تیرماه سال 1395 به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده و آئین اختتامیه این جشنواره نیز 21 مردادماه 95 برگزار می شود.

طاهری با اشاره به اینکه دبیرخانه این جشنواره در اداره کل ارشاد گیلان مستقر است، افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس الکترونیکی زیرپورتال gilan.shamstoos.ir و پست الکترونیکی gilan_shamstoos.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 013-33321094 تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار