اقدام شهرداری کهریزک در احداث فضای ورزشی همگانی در بوستان امام حسن(ع) و آغاز طرح زمستانی هرس درختان بوستان ها و فضاهای سبز شهر کهریزک از جمله اخبار شهرداری کهریزک است.
کد خبر: ۱۶۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ 19 January 2016
مسئول واحد فنی و عمران شهرداری گفت: فضای ورزشی همگانی در بوستان امام حسن مجتبی(ع) در راستای افزایش سرانه ورزشی شهر کهریزک احداث می شود.

ناصر مصیبی با بیان این خبر گفت: در راستای ترویج فرهنگ ورزش همگانی در بین شهروندان، مساحتی بالغ بر 200 متر از بوستان امام حسن مجتبی(ع) به فضای ورزشی اختصاص داده شده است.

وی در ادامه افزود: اکنون اقدامات عمرانی لازم برای ساخت فضای ورزشی انجام شده است و پس از تکمیل زمین، وسایل ورزشی به همراه مبلمان شهری در این فضا نصب می شود.

مصیبی با توجه به درخواست شهروندان در خصوص توسعه فضاهای ورزشی همگانی در شهر گفت: به منظور جلب رضایتمندی شهروندان در همه بوستان های شهر که از فضا و موقعیت مناسبی برخوردارند، وسایل ورزشی جانمایی و نصب می شود تا همه اهالی شهر از سرانه ورزشی همگانی برخوردار باشند.

**طرح زمستانی هرس درختان بوستان ها و فضاهای سبز شهر کهریزک آغاز شد

مسئول واحد فضای سبز شهرداری کهریزک با اشاره به آغاز طرح هرس درختان گفت: در طول سال به ویژه نیمه دوم سال هرس شاخ و برگ های مزاحم و شکسته به طوری در دستور کار واحد فضای سبز قرار دارد اما از هم اکنون با توجه به سرمای هوا وخشک شدن درختان، هرس همه درختان در بوستان ها، پیاده راه ها و باغچه های سطح معابر اجرا می شود تا در آغاز فصل بهار، رویش آراسته درختان را شاهد باشیم.

داریوش خطیر در ادامه افزود: شهروندانی که متقاضی هرس درختان داخل منزل یا باغچه بیرون از منزل خود هستند می توانند با واحد فضای سبز تماس بگیرند تا نیروهای اکیپ هرس درختان به محل مورد نظر اعزام شوند.

** فرسودگی سیم کشی برق، تعمیرگاه را به کام آتش کشید

سرپرست آتش نشانی کهریزک گفت: تعمیرگاه خودرو واقع در خیابان قدیم جاده قم به دلیل فرسودگی سیم کشی برق دچار حریق شد که با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی در محل حادثه، آتش مهار و از سرایت آتش به مغازه های مجاور جلوگیری بعمل آمد.

وحید فروغی با اعلام این خبر گفت: در تاریخ 27 دی ماه ساعت 9:5 دقیقه با ایستگاه آتش نشانی شماره یک تماس گرفته شد و خبر آتش سوزی در یک واحد تعمیرگاه خودرو واقع در جاده قدیم قم اطلاع رسانی شد.

وی ادامه داد: پس از دریافت پیام، نیروهای آتش نشانی بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و با اطفای حریق از وارد شدن خسارات بیشتر به تعمیرگاه و سرایت آتش به واحدهای تجاری مجاور جلوگیری بعمل آوردند.

سرپرست آتش نشانی کهریزک در ادامه افزود: علت وقوع حریق، فرسودگی سیم های برق و استفاده بیشتر از حد مجاز از تاسیسات برقی بود که متاسفانه منجر به وقوع این حادثه شده بود.

فروغی اظهار داشت: به طور میانگین حدود 50درصد آتش سوزی های منازل و کارخانه ها به دلیل نقص سیم کشی و اتصالات برقی صورت می گیرد از این رو به شهروندان توصیه می شود به طور مستمر تاسیسات برقی محل سکونت و محل کار خود را بررسی کنند و نسبت به رفع نواقص اقدامات لازم را به عمل آورند.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا(س)، از غرب به اتوبان تهران ـ قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله 13 کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار