به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس گیلان، سردار ابراهیم قائدرحمتی اظهار داشت: قاتل و شرور گیلانی پس از مقاومت و مقابله با پلیس در مخفیگاهش شناسایی و به هلاکت رسید
کد خبر: ۱۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲ 25 March 2015
به گزارش تابناک گیلان ، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس گیلان، سردار ابراهیم قائدرحمتی اظهار داشت: قاتل و شرور گیلانی پس از مقاومت و مقابله با پلیس در مخفیگاهش شناسایی و به هلاکت رسید.

وی افزود: این شرور به علت 16 فقره سابقه کیفری در مرداد ماه سال 90 زندانی شد و در اردیبهشت 93 به مرخصی رفته بود که پس از اتمام دوره مرخصی، متواری شد.
رئیس پلیس گیلان گفت: این شرور آذرماه 93 با حمله مسلحانه به زندان لاکان رشت، قصد فراری دادن تعدادی از زندانیان را داشت که ناکام ماند.

سردار قائدرحمتی تصریح کرد: این شرور فراری آذر پارسال همچنین یکی از همدستان سابقش را در رودبار کشت و پس از آن در یک عملیات تعقیب و گریزِ پلیس، یکی از ماموران پلیس گیلان را در ارتفاعات رودبار به شهادت رساند.

وی با بیان اینکه پلیس گیلان پس از 3 ماه عملیات اطلاعاتی با همکاری سربازان گمنام امام زمان این قاتل و شرور را در مخفیگاهش در لاهیجان شناسایی کرد، افزود: عملیات دستگیری وی اجرا شد که این قاتل فراری پس از مقاومت و شلیک چند گلوله به هلاکت رسید.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار