وی با اشاره به افزایش 20 درصدی کمک به نیازمندان در آستانه نوروز، افزود: همه باید تلاش کنیم تا با برنامه ریزی بهتر در سال جدید بتوانیم خدمات شایسته تری را به اقشار محروم جامعه ارائه دهیم
کد خبر: ۱۶۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱ 25 March 2015
به گزارش تابناک گیلان ، علیرضا محمدی ظهر امروز در دیدار با نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تبریک فرارسیدن سال نو و گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با تاکید بر همدلی و همزبانی بیشتر کارکنان این نهاد در سال جدید، اظهار داشت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری در سال جدید که به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی مزین شده است بر همگان تکلیف است که در راستای تحقق این امر تلاش مضاعف‌تری را انجام دهیم.

وی با اشاره به افزایش 20 درصدی کمک به نیازمندان در آستانه نوروز، افزود: همه باید تلاش کنیم تا با برنامه ریزی بهتر در سال جدید بتوانیم خدمات شایسته تری را به اقشار محروم جامعه ارائه دهیم.

سرپرست کمیته امدادگیلان با بیان اینکه اهل بیت (ع) به‌ویژه حضرت زهرا (س) در طول زندگیشان همواره در کنار نیازمندان بوده‌اند، گفت: باید با تاسی از سیره و روش ائمه معصومین (ع) آرامش و آسایش بیشتری را به خانواده های نیازمند هدیه دهیم و در راستای توانمندسازی آنان در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و دینی گامهای بلندتری برداریم .

محمدی تصریح کرد:کمیته امداد به عنوان نهادی حمایتی و  ولایتی بتواند با بهره گیری از هدایت ها و راهنمایی های حکیمانه علمای  عظام همواره منشأ و مصدر خدمت به محرومان واقعی باشد و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه  مردم نیکوکار گیلان در مراسم شور نیکوکاری حدود 11 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند، اظهار داشت:  از مجموع کمک‌های مردمی بیش از  4 میلیارد و 936 میلیون ریال به صورت نقدی و بیش از 5 میلیارد و 873 میلیون ریال هم بصورت غیرنقدی بوده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار