فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:
ابراهیم قائدرحمتی با اشاره به اینکه نیروهای پلیس گیلان در نوروز جاری فعال هستند، اظهار کرد: در بخش انتظامی بالغ بر 425 واحد گشت خودرویی، موتوری در نوروز جاری فعالیت می‌کنند
کد خبر: ۱۶۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱ 24 March 2015
به گزارش تابناک گیلان ،ابراهیم قائدرحمتی  با اشاره به اینکه نیروهای پلیس گیلان در نوروز جاری فعال هستند، اظهار کرد: در بخش انتظامی بالغ بر 425 واحد گشت خودرویی، موتوری در نوروز جاری فعالیت می‌کنند.

وی از فعالیت 456 واحد گشتی در بخش راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز خبر داد و افزود: کاروان‌های پلیس راه گیلان علاوه بر پاسگاه‌های هشت‌گانه پلیس راه استان فعال شده است.

فرمانده انتظامی گیلان استقرار ایستگاه‌های ثابت و سیار پلیس در ایام نوروز را از دیگر اقدام‌ها عنوان کرد و گفت: بیش از 9 هزار نفر نیروی پلیس وظیفه تامین نظم و امنیت را در استان به‌عهده دارند.

وی با تاکید بر برخورد پلیس با هر گونه تخلفات رانندگی و خطرساز در جاده‌های گیلان خاطرنشان کرد: طبق قانون گواهینامه راننده متخلف ضبط و خودروی او توقیف می‌شود.

قائدرحمتی فعال‌سازی قرارگاه نوروزی امام علی (ع) را از دیگر اقدام‌ها ذکر کرد و یادآور شد: به‌کارگیری از همیاران پلیس برای نظم و امنیت نوروز از دیگر اقدام‌ها است.

وی با بیان اینکه سال گذشته نیروی انتظامی گیلان در رسته‌های مختلف یک‌هزار و 83 نفر را به عنوان پلیس افتخاری مشغول به‌کار کرده است، خاطرنشان کرد: حدود یک‌هزار پلیس افتخاری دیگر نیز در حال طی مراحل جذب و به‌کارگیری هستند.

فرمانده انتظامی گیلان افزایش 37 درصدی تماس‌های مردمی این استان با پلیس 110 را نشانه مشارکت خوب مردم با پلیس در برقراری امنیت جامعه دانست و متذکر شد: میانگین تماس‌ها از هر دقیقه یک تماس به 1.2 تماس در دقیقه افزایش یافته که نشانه اعتماد مردم به پلیس است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار