با ورود یک توده بارشی نسبتا قوی به آسمان استان بارش باران از صبح امروز در نقاط مختلف استان آغاز شده است.
کد خبر: ۱۵۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲ 08 January 2016
علیرغم اینکه براساس پیش بینی های سازمان هواشناسی قرار بوداز اواخر امروز باورود یک توده بارشی هوای استان تحت تاثیر این توده قرار بگیرد اما انگار این پدیده باران زا قدری پیش دستی نمود وازساعات ابتدایی صبح امروز (جمعه)بارش باران این رحمت الهی در نقاط مختلف استان آغاز شد.

مدیر کل هواشناسی ایلام گفت:با ورود یک توده بارشی نسبتا قوی به آسمان استان بارش باران از صبح امروز در نقاط مختلف استان آغاز شده است.

"یوسف شیخ الملوکی " در گفتگو با خبرنگار تابناک ایلام اظهار داشت:هوای نقاط مختلف استان تحت تاثیر این ناپایداریها بارانی گزارش شده است وبارش برف درارتفاعات ووقوع مه گرفتگی نیز دور از انتظارنیست.

وی در خصوص میزان بارشها در نقاط مختلف استان افزود: براساس گزارشهای دریافتی از ایستگاههای سطح استان تا ساعت 12/30به وقت محلی امروز در ایلام 22/5،ایوان 12/4،سرابله 5،لومار6/3،دهلران0/5،مهران 7،وآبدانان 1/6میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

شیخ الملوکی پیش بینی کرد این ناپایداریها تا پایان روز شنبه به صورت بارندگی تداوم داشته باشد واز صبح روز یکشنبه این توده از آسمان استان خارج می شود

شایان ذکر است وضعیت بارندگیها در استان ایلام از ابتدای فصل بارشها به نسبت سالهای گذشته مطلوب گزارش شده است
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
لطیف تهرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
ممنون
متین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
چندین سایت معتبر بین الملی پیش بینی وضع هوا بین یک هفته نا چند ماه هم نشان می دهند تلویزیون ایلام هر شب یک خبر تکراری بخش می کنه که بچه ها همه زیر خنده می زنند فردا هوای ایلام صاف تا قسمتی ابری همراه با بارش باران و باد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار