مربی تیم فولاد خوزستان گفت: اسکوچیچ یک لیست ۱۰ نفر برای جذب بازیکنان مورد نظر خود به باشگاه ارائه کرده است.
کد خبر: ۱۵۵۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴ 01 January 2016
کوروش بختیاری زاده پس از پیروزی تیمش در برابر پدیده مشهد در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: اسکوچیچ سرمربی تیم به علت نزدیک بودن ساعت پروازش از حضور در این نشست خبری عذرخواهی کرد.

وی افزود: بازی امروز ما با تیم پدیده بسیار خوب بود و فوتبال زیبایی از سوی دو تیم در آن مشاهده کردیم ولی کسب سه امتیاز این بازی برای ما در آستانه تعطیلات لیگ برتر بسیار لذت بخش بود.

بختیاری زاده بیان کرد: من و اسکوچیچ و کل کادرفنی باید از مردم خوزستان و هواداران فولاد خوزستان عذرخواهی کنیم که فولاد در این جایگاه قرار گرفته ولی باید تلاش کنیم که در ادامه نتایج خوبی کسب کنیم و وضع فولاد را سرو سامان بدهیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: سرمربی تیم قبل از نیم فصل، یک لیست ۱۰ نفره از بازیکنان مورد نظر خود را به مسئولان باشگاه داده تا بتوانیم با جذب برخی از آنها مشکلات و ضعف های خود را برطرف کنیم.

بختیاری زاده در خصوص عملکرد اسماعیل شریفات در فولاد نیز گفت: اسماعیل توانایی هایی دارد که هیچ کس در لیگ برتر از آنها برخوردار نیست و اگر او خودش باشد قطعا در تیم ملی خواهد بود. او مشکلی با باشگاه فولاد ندارد ولی به علت نتایج ضعیف فولاد او هم تحت فشار است.

وی در خصوص جدایی حسین مالکی از باشگاه فولاد نیز اظهار کرد: مالکی خودش به دلایل شخص اعلام کرده که تمایلی به ماندن در باشگاه فولاد ندارد و ما نیز با درخواست وی موافقت کرده ایم.

بختیاری زاده دلیل غیبت امید خالدی در بازی امروز را مصدومیت این بازیکن دانست و گفت: او بازیکن با شخصیتی است که ما به شدت به وی نیاز داریم.

مربی فولاد در خصوص انتقادها از عدم میدان دادن به جوانان در فولاد نیز گفت: برخی آقایان که در ورزش استان هستند اعلام می کنند که چرا به جوانان میدان نمی دهیم ولی باید به آنها گفت که جوان باید به یک خودباوری برسد تا بتوانیم به وی میدان دهیم. امروز هم فولاد از جوانان خوبی برخوردار است ولی آنها به جایگاه رسیده اند که امروز می توانند به راحتی در لیگ برتر بازی کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار