وزیر نیرو در جریان افتتاح پست ١٣٢.٢٠ کیلوولت کوهستان در مشهد با بیان اینکه فعلا برنامه‌ای برای افزایش قیمت برق نداریم وعده بررسی موضوع چند‌نرخه‌بودن برخی قبوض را که در‌این‌زمینه مطرح است، داد.
کد خبر: ۱۵۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹ 31 December 2015
به گزارش تابناک رضوی، حمید چیت‌چیان، وزیر نیرو در جلسه شورای اداری خراسان‌رضوی با بیان اینکه خراسان رضوی از توانایی تولید برق مازاد بر مصرف برخوردار است،گفت: میزان مصرف برق در استان اندکی بیش از 2000 مگاوات است.
وی گفت: ظرف 10 سال آینده 50 هزار مگاوات نیروگاه جدید در کشور نصب می شود لذا سالانه باید پنج میلیارد دلار سرمایه گذاری در بخش تولید، انتقال و توزیع برق صورت گیرد.
در این مراسم همچنین با حضور استاندار خراسان‌رضوی، تفاهم‌نامه تسهیل و توسعه سرمایه‌گذاران احداث نیروگاه‌های بادی در منطقه خراسان‌رضوی به امضا رسید.
وزیر نیرو همچنین در حاشیه مراسم افتتاح مرکز پایش فراسامانه هوشمند اندازه گیری و مدیریت انرژی (فهام) مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای این طرح کنتورهای مشترکین به کنتورهای هوشمند تبدیل می شود و تمام اطلاعات مربوط به مصرف مشترکین از راه دور و در یک مرکز، کنترل می گردد.
وی گفت: با اجرای این طرح نیازی به قرائت کنتور در محل نیست و در مرکز فهام و در هر لحظه امکان قرائت کنتورهای برق میسر می باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار