کد خبر: ۱۵۳۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 28 December 2015


سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: با توجه به افزایش آلاینده‌های هوا، مرحله دوم طرح زوج و فرد خودروها تا اطلاع کمیته کاهش آلودگی هوا در کلانشهر کرج اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی مهرور عصر امروز در جلسه کمیته کاهش آلودگی هوای استان البرز با تأکید بر اینکه سطح آلاینده‌های هوا رو به افزایش است افزود: باید تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم برای رفع این معضل انجام شود.

وی با تأکید بر انجام طرح‌هایی برای کاهش آلودگی هوا به منظور حفظ سلامتی مردم تأکید کرد: طرح زوج و فرد خودروها در هسته مرکزی شهر از ساعت 15:30 الی 21 اجرا و تا اطلاع کمیته کاهش آلودگی هوای استان تداوم خواهد داشت.

این مسئول با تأکید بر اینکه با اجرایی شدن طرح زوج و فرد تمهیدات اساسی به منظور خدمات‌رسانی به مردم در زمینه حمل و نقل نیز اندیشیده شده است،‌ گفت: شهرداری برای ارتقای خدمات به مردم در زمینه حمل و نقل تمهیدات لازم را انجام داده است.

مهرور افزود: از آن جایی که بیشترین استفاده مردم برای تردد در سطح شهر از تاکسی است، بنابراین تاکسیرانی باید از تمام ظرفیت‌های خود برای اجرای این طرح استفاده کند.

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که باید برای کاهش آلایندگی‌های هوای استان البرز انجام داد،‌ ممنوعیت تردد خودروهای سنگین طی طول روز در سطح شهر است.

سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری البرز در پایان تبیین کرد: بخش قابل توجهی از آلودگی هوا به تردد خودروهای سنگین در شهر برمی‌گردد، بنابراین باید تدابیری اتخاذ کرد تا در هنگام اجرای طرح زوج و فرد نیز این ممنوعیت برای تردد کامیون‌ها و خودروهای حمل بار در مرکزیت استان و نقاط شهری اعمال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار