فریبرز مرادی از مجموع پیش فروش های انجام شده سه هزار و 553 بلیط به صورت اینترنتی و 11 هزار و 498 بلیط نیز بصورت حضوری عرضه شده است.
کد خبر: ۱۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴ 18 March 2015
فریبرز مرادی از مجموع پیش فروش های انجام شده سه هزار و 553 بلیط به صورت اینترنتی و 11 هزار و 498 بلیط نیز بصورت حضوری عرضه شده است. 

وی بیشترین بلیط فروش شده را تا کنون ، مربوط به روز بیست و هشتم اسفند ، هفتم و چهاردهم فروردین ماه و کمترین آمار را مربوط به سیزدهم فروردین ماه عنوان کرد و از شهروندان خواست تا با برنامه ریزی برای سفر و پیش خرید بلیط ،امکان ارائه خدمات بهتر از سوی شرکت های حمل و نقل جاده ای استان به ویژه در ایام شلوغ را فراهم کنند. 

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های گیلان با اشاره به آمادگی شرکت های مسافربری استان برای فروش بلیط اینترنتی در سالجاری ، با ابراز خرسندی از افزایش تمایل عمومی به تهیه بلیط اینترنتی گفت : این روند رو به رشد بیانگر رواج فرهنگ سفر برنامه ریزی شده در میان مسافران نوروز سالجاری می باشد که به نوبه خود این امر یاریگر دست اندرکاران حمل و نقل استان در خصوص پیش بینی ناوگان مورد نیاز و تامین آن است. 

مرادی تصریح کرد : مسافران می توانند در گاه های پیش فروش بلیط اینترنتی به آدرس www.gilanmosafer.ir و www.payaneh.ir و نیز دفاتر فروش بلیط در شهرها و پایانه های عمومی استان نسبت به خرید اینترنتی بلیط اتوبوس اقدام کنند. 

وی یادآور شد : ستاد سفرهای نوروزی اداره کل حمل و نقل و پایانه ها با شماره تماس 01333110154کانون انجمنهای صنفی حمل و نقل مسافر با شماره تلفن 01333229112 سامانه پیام کوتاه اداره کل به شماره 20000141 و نیز نمایندگان اداره کل مستقر در پایانه های مسافربری استان آماده دریافت نظرات هموطنان و رسیدگی به شکایات آنها هستند. 

112 شرکت حمل و نقل مسافر با بیش از سه هزار و 300 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر برون شهری شامل 223 دستگاه اتوبوس و یکهزار و 165 دستگاه مینی بوس و یکهزار و 973 دستگاه سواری جابجایی مسافران را از این استان به دیگر نقاط برعهده دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار