مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 7 کشور خبر داد:
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 7 کشور گفت: ذخیره آرد در گیلان تامین شده و برای 5 ماه آینده ذخیره گندم مرغوب هم موجود است.
کد خبر: ۱۵۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰ 18 March 2015

به گزارش تابناک گیلان ،مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 7 کشور گفت: ذخیره آرد در گیلان تامین شده و برای 5 ماه آینده ذخیره گندم مرغوب هم موجود است.

رمضان کامران پی  گفت: امسال اقدامات مختلفی برای ارتقای کیفیت نان در گیلان انجام شد و سال آینده برنامه داریم تا اقدامات موثرتری برای ارتقای کیفیت نان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه اغلب واحدهای نانوایی گیلان سنتی هستند، اضافه کرد: واحدهایی که ماشین آلات جدیدتری دارند نان بهتری تولید می کنند.

کامران پی در ادامه از ذخیره 5 ماهه آرد گندم خوب در گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: از بیستم اسفند ماه سالجاری توزیع 3 هزار و 700 تن آرد در نانوایی های گیلان شروع شده است.

وی گفت: در ایام نوروز همه نانوایی های گیلان برای ارائه خدمات باز هستند و برخی از نانوایی های استان هم به ساعات کاری خود اضافه کرده اند تا گردشگران با هیچ مشکلی مواجه نباشند.

وی در خصوص میزان تخلفات در واحدهای نانوایی گیلان گفت: یکی از مهمترین تخلفات امسال در نانوایی های لواش بود که از جوش شیرین در پخت نان استفاده می کردند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 7 کشور از افزایش تقاضای واحدهای نانوایی در بخش آزادپزی خبر داد و گفت: آزادپز شدن به دلیل رقابتی تر شدن تولید نان موجب می شود که شهروندان از نان های باکیفیت بیشتری برخوردار باشند.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار