دبیر قرارگاه راهیان نور آذربایجان غربی گفت: 200 کاروان از آذربایجان غربی در قالب کاروان های راهیان نور عازم مناطق عملیاتی جنوب می شوند.
کد خبر: ۱۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴ 18 March 2015

سرهنگ «حسنعلی چراغی» در گفت و گو با خبرنگار اعزامی اروم نیوز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار کرد: آمادگی برای اسکان بیش از 8 هزار و 500 نفر زائر در اردوهای راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب از دهه سوم اسفند 93 تا نیمه اول فروردین 94 انجام شده که از این تعداد 3 هزار نفر بانوان، 3 هزار نفر خانواده و 2هزار و 500 نفر آقایان حضور و از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.

سرهنگ چراغی افزود: دو اردوگاه برای زائران راهیان نور استان در نظر گرفته شده که اردوگاه شهید مسعودیان اهواز برای اسکان زائران اعزامی به صورت انفرادی و اردوگاه رسول اکرم (ص) اهواز برای اسکان خانواده ها مهیا شده است.

دبیر قرارگاه راهیان نور آذربایجان غربی گفت: برخی کاروان ها نیز به صورت مستقل و با هماهنگی قرارگاه راهیان نور استان در اردوگاه های اختصاصی خود اسکان می یابند، به عنوان مثال کارگران شرکت دخانیات در دخانیات خرمشهر، کارکنان، دانشجویان و جامعه علوم پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی اهواز مستقر می شوند.

وی با بیان اینکه کاروان ها طی 20 دوره به جنوب اعزام می شوند، افزود: هر دوره از کاروان ها به مدت 5 روز به طی مسیر و اقامت سه روزه در خوزستان می پردازند.

سرهنگ چراغی با اشاره به مناطق مورد بازدید زائران در راهیان نور امسال بیان کرد: مناطق مورد بازدید زائران فتح المبین، دهلاویه، چذابه، فکه، هویزه، طلاییه، شلمچه و اروندکنار یا منطقه علیاتی والفجر 8 خواهد بود.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: اردوهای راهیان نور از 15 اسفند آغاز و تا امروز بیش از یک هزار دانشجو از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کرده و فردا آخرین گروه دانشجویان به سمت استان راهی می شوند.

وی افزود: بیش از یک هزار نفر از اقشار عمومی و به ویژه بسیج محلات تا کنون در مناطق عملیاتی حضور یافته و تا 13 فروردین ماه کاروان ها ادامه دارند.

سرهنگ چراغی اذعان کرد: برای حمل و نقل و ترابری کاروان ها 200 دستگاه اتوبوس تمهید شده و با شعار هر اتوبوس یک کاروان به طی مسیر و بازدید می پردازند که در هر کاروان عوامل اجرایی مختلف از جمله روحانی و راوی کاروان زائران را همراهی می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار