فرماندار بویراحمد گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان و آحاد مردم باید در جهت مقابله با بحران آمادگی لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۱۵۱۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶ 25 December 2015
فرماندار بویراحمد گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان و آحاد مردم باید در جهت مقابله با بحران آمادگی لازم را داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمد کاظم نظری ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با تبریک اعیاد مناسبت‌های پیش رو اظهار کرد: وجود مبارک آیت‌الله ملک‌حسینی و آیت‌الله حسینی به عنوان دو سرمایه گرانقدر در کهگیلویه و بویراحمد هستند که باید همواره قدرشناس این دو عزیز باشیم.

فرماندار بویراحمد با اشاره در پیش بودن انتخابات اذعان کرد: در بحث انتخابات تا کنون همه امور بر اساس قانون و با همراهی شورای نگهبان پیشرفت خوبی داشته و هیئت‌های اجرایی انتخاب و ثبت‌نام از داوطلبین نیز در حال انجام است.

نظری با بیان اینکه کار ثبت‌نام داوطلبین مجلس خبرگان به پایان رسیده و امروز آخرین روز ثبت‌نام دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسلامی است، گفت: دولت تدبیر و امید مصمم است که با مشارکت حداکثری و سالم انتخابات را برگزار کند.

فرماندار بویراحمد ضمن توصیه به آحاد مردم تاکید کرد: انتخابات چند روز بوده و سپری خواهد شد این مردم هستند که می‌خواهند با هم زندگی کنند و از جوانان تقاضا داریم که در کمال متانت و آرامش به کاندیداها و داوطلبین به رقابت بپردازند.

این مسئول به مقوله طایفه‌گری در انتخابات اشاره کرد و گفت: نباید به مسائل قومی و قبیله‌ای دامن زده شود.

نظری با اشاره به هفته امینی در برابر زلزله و حوادث طبیعی تصریح کرد: این هفته از 30 آذر تا پنجم دی‌ماه است.

رئیس شورای اداری شهرستان بویراحمد در ادامه سخنان خود گفت: پیشگیری و تمهیدات لازم برای مقابله با سوانح طبیعی لازم بوده و تمامی دستگاه‌ها و آحاد مردم در این راستا می‌توانند کمک کنند.

نظری به روز شمار هفته ایمنی اشاره کرد و گفت: امروز به نام مدیریت بحران همدلی و همزبانی دولت و ملت در جهت افزایش توان جامعه نامگذاری شده که این نامگذاری به این مفهوم بوده که هم دولت و ملت توان مقاومت در برابر سوانح را داشته باشد.

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: فلسفه نامگذاری هفته ایمنی به جهت اطلاع‌رسانی و همسان‌سازی افکار عمومی و مبارزه با آسیب‌ها و سوانح نامگذاری شده است.

نظری ادامه داد: تعرض به حریم رودخانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد زیاد است و بسیاری از سازه‌ها در حریم رودخانه‌ها ساخته می‌شود که خطرات افزایش سیل را بالا می‌برد و باید کاری کنیم که حریم رودخانه‌ها حفظ شوند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های قضای به خوبی با متجاوزین به حریم رودخانه‌ها برخورد می‌کند.

نظری با اشاره به بارش بارندگی‌های خوب در سال جاری و احتمال وقوع سیل تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی و ستاد مدیریت بحران امکانات به روزی دارند و هماهنگی‌ها و همراهی خوبی بین دستگاه‌های خدمات‌رسان وجود داد.

فرماندار بویراحمد تصریح کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان و آحاد مردم باید در جهت مقابله با بحران آمادگی لازم را داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار