همه ما منتظر و امیدوار به متقاعد شدن دکتر "هدایتخواه " هستیم و اگر تلاش های به نتیجه نرسید آنگاه دراین باره فکر و برنامه ریزی خواهیم کرد .
کد خبر: ۱۵۱۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸ 24 December 2015
آنچه در ادامه آورده شده است خبری است که یکی از سایت های محلی از تلاش ها برای راضی کردن دکتر هدایت خواه برای پذیرش کاندیداتوری اصولگرایان بویراحمد و دنا است.
آخرین تلاش ها برای متقاعد کردن "ستار هدایتخواه " نماینده سابق شهرستان های " بویراحمد ودنا " برای ثبت نام وی در انتخابات پیش روی مجلس ادامه دارد .

یک منبع موثق در گفت و شنود با " عصردنا " از تهران با بیان این مطلب گفت : تلاش های اصولگرایان استانی ، منطقه ای و ملی برای متقاعد کردن "ستار هدایتخواه " و ثبت نام وی در رقابت های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی ادامه دارد .

وی با تاکید بر ادامه دار بودن تلاش ها تا آخرین لحظات فرصت قانونی ثبت نام نامزدهای انتخاباتی افزود : تا این لحظه ( زمان انجام مصاحبه ) دکتر "هدایتخواه " متقاعد به پذیرش درخواست های مکرر مردم ، اصولگرایان ملی و استانی برای حضور در انتخابات نشده است ولی ما همچنان مصرانه خواستار حضور وی هستیم و تلاش ها را بسرعت و شدت بیشتری ادامه می دهیم .

این عضو شاخص اصولگرایی در پاسخ به "عصردنا " که آیا سفر " حداد عادل " به "یاسوج " برای متقاعد کردن "هدایتخواه " صحت دارد ؟ تصریح کرد : خیر ، چنین سفری صورت نگرفته و شایعه است اما تلاش های اصولگرایان شاخص ملی و تماس های مکرر تلفنی با دکتر "هدایتخواه " همچنان ادامه دارد و همه ما منتظر تصمیم نهایی دکتر"هدایتخواه" هستیم .

این فعال سیاسی در پاسخ به اینکه اگر دکتر "هدایتخواه " تسلیم این درخواست ها نشدند تکلیف کاندیدای نهایی اصولگرایان " بویراحمد و دنا " چه خواهد شد و چه فردی معرفی خواهد شد ؟ گفت : همه ما منتظر و امیدوار به متقاعد شدن دکتر "هدایتخواه " هستیم و اگر تلاش های به نتیجه نرسید آنگاه دراین باره فکر و برنامه ریزی خواهیم کرد .

این اصولگرای شاخص فشار دقیقه 90 بر " هدایتخواه " را برای پذیرش کاندیدانوری بی سابقه اعلام و ابراز امیدواری کرد دکتر " هدایتخواه " تسلیم این خواست بحق مردم و اصولگرایان شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار