مصادره خیابان با انواع وسیله؛
در کنار مشکلات یاد شده آنچه که این روزها در معابر شهری دیده می شود تصرف غیر قانونی خیابان ها توسط واحد های صنفی و برخی ادارات اجرایی می باشد که با گذاشتن وسیله های مختلف از قبیل جعبه ، کله قندی و ... مانع پارک ماشین ها شده به گونه ای که ...
کد خبر: ۱۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴ 17 March 2015
یکی از مشکلاتی که شهروندان در اکثر شهر های مازندران با آن مواجه اند عدم تعریض خیابان های شهری ، ترافیک سرسام آور و سختی عبور و مرور و نبود پارکینگ می باشد .
به گزارش تابناک ؛ در کنار مشکلات یاد شده آنچه که این روزها در معابر شهری دیده می شود تصرف غیر قانونی خیابان ها توسط واحد های صنفی و برخی ادارات اجرایی می باشد که با گذاشتن وسیله های مختلف از قبیل جعبه ، کله قندی و ... مانع پارک ماشین ها شده به گونه ای که خیابان ها را مصادره شخصی می نمایند .
در این بین مقاومت برخی از ادارات در جلوگیری از پارک ماشین شهروندان در فضایی که متعلق به این اداره ها نبوده و فقط اجازه به کارمندان خود برای پارک می دهند، باعث اعتراض و انتقاد شده است .
عبادی که برای انجام کار اداری به یکی از دستگاههای اجرایی استان مراجعه کرده ضمن انتقاد از نبودن فضای مناسب برای پارک ماشین در مرکز شهر ساری گفت: نگهبان این اداره با گذاشتن هفت ، هشت کله قندی حدود 25 متر از خیابان جلوی اداره را مصادره کرده و می گوید برای پارک ماشین های ما است؟ آیا این خیابان خریده آنهاست که اجازه نمی دهند مردم ماشین های خود را آنجا پارک کنند البته این مورد مصادره شخصی خیابان تنها مربوط به ادارات استان نبوده بلکه بعضی از واحد های صنفی نیز با گذاشتن وسایلی در جلوی خیابا نیا مغازه خود اجازه پارک ماشین را نداده و حتی با شهروندانی که بخواهند ماشین های خود را پارک کنند برخورد و یا حتی درگیری پیدا می کنند .
علی ایحال با توجه به مشاهده این مساله در بیشتر شهرهای مازندران ضروریست تدبیری اتخاذ تا لااقل مانع از بیشتر شدن بار ترافیکی و سرگردانی مردم با انجام کار خود سرانه ادارات و اشخاص باشیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار