پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي شهرستان فرديس با انتشار تصویر یک کلاهبردار حرفه‌ای از مردم خواست تا وی را شناسایی کرده و یا اگر با شیوه‌های مشابه از آنها کلاهبرداری شده‌اند، به این مرکز مراجعه کنند.
کد خبر: ۱۴۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲ 16 December 2015
پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي شهرستان فرديس با انتشار تصویر یک کلاهبردار حرفه‌ای از مردم خواست تا وی را شناسایی کرده و یا اگر با شیوه‌های مشابه از آنها کلاهبرداری شده‌اند، به این مرکز مراجعه کنند.

به گزارش تابناک البرز، در این ارتباط بخشعلی کامرانی صالح فرمانده نیروی انتظامی استان البرز اعلام کرد: يکي از شهروندان با مراجعه به اداره اماکن عمومي پليس امنيت عمومي شهرستان فرديس و شکايت از تاخير در عملکرد ماموران اعلام داشت که  2 هفته پيش مغازه‌اش به علت تخلف صنفي از سوي اداره اماکن پلمب و قرار بوده طي 2 روز گذشته پس از ارائه مبلغي وجه نقد به اداره اماکن مغازه‌اش توسط ماموران باز شود، اما تاکنون اقدامي در اين خصوص صورت نگرفته است.

وي افزود: شاکي در اظهاراتش مدعي شد که پس از پلمب مغازه‌اش تلاش و پيگيري‌هاي زيادی براي يافتن راهي جهت فک پلمب مغازه انجام داده است تا اينکه از طريق اطرافيان و آشنايان خود با فردي به نام «ح» که مدعي اشتغال در مراکز مهم دولتي بوده و قادر است با دريافت مبلغي وجه نقد مشکل وي را حل کند، آشنا مي‌شود.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: فرد مورد اعتماد شاکي در نهايت با دريافت مبلغ 10 ميليون ريال و دادن آن به اداره اماکن، به وي قول مي‌دهد که تا 2 روز آينده مشکل پلمب مغازه‌اش را برطرف کند، اما با گذشت يک هفته از اين ماجرا تاکنون اقدامي در اين خصوص صورت نگرفته است.
کامراني صالح افزود: با توجه به حساسيت موضوع و احتمال کلاهبرداري‌هاي ديگر توسط متهم «ح»، تحقيقات تکميلي ماموران جهت رسيدگي به شكايت شاكي و بررسي موضوع؛ آغاز شد.
وي بيان کرد: با بررسي سوابق متهم مشخص شد که وي از کارکنان اخراجي يکي از مراکز دولتي است که با معرفي خود به عنوان يکي از مسئولان صاحب نفوذ در پست‌هاي دولتي؛ با شناسايي و فريب افراد بيکار و داراي مشکلات قضائي و اداري و دادن وعده‌هايي مبني بر حل مشکلات اقتصادي و مهيا کردن شرايط کار و رفع مشکلات مالي افراد، مبالغي بين 10 تا 150 ميليون ريال از متقاضيان کلاهبرداري كرده است.

مردم این کلاهبردار را شناسایی کنند
فرمانده انتظامي استان البرز تصريح كرد: ماموران پس از چندين روز کار اطلاعاتي موفق به يافتن ردي از متهم شدند و با هماهنگي مقام قضائي طي يک عمليات غافلگيرانه، متهم در سفره خانه‌اي در فرديس دستگير و در بازرسي از منزل و خودرو وي 450 فقره مدارک شناسايي، تقاضاي کار و مدارک مربوط به افراد مختلف کشف شد.

کامراني صالح اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پليس امنيت عمومي شهرستان فرديس به جرم خود مبني بر کلاهبرداري از شهروندان اعتراف کرد و گفت که به مدت سه سال است که با غصب عناوين دولتي و معرفي خود به عنوان مسئول ادارات مهم دولتي با فريب و تطميع افراد در سراسر کشور از جمله استان‌هاي شمال غربي، تهران، کرج و فرديس با دريافت مبالغ ميليوني، تاکنون ميلياردها ريال کلاهبرداري کرده است.

فرمانده انتظامي استان البرز در پايان با بيان اينکه تاکنون 25 نفر از شکات شناسايي و جهت طرح شکايت به پليس مراجعه کرده‌اند، اظهار داشت: با توجه به احتمال کلاهبرداري متهم از افراد متعدد، بازپرس شعبه اول دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان فرديس دستور چاپ عکس بدون پوشش متهم را در رسانه‌هاي جمعي صادر کرده است، بنابراين از شهرونداني که به اين شيوه و يا توسط اين فرد مورد کلاهبرداري قرار گرفته‌اند، درخواست مي‌شود تا جهت پيگيري شکايت خود به پليس امنيت اخلاقي فرماندهي انتظامي شهرستان فرديس واقع در مشکين دشت – روبروي بانک ملي مراجعه کنند و يا جهت اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 360704141 -026 تماس بگيرند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار