روزهای پنجشنبه برای مادران شاغلی که دارای فرزند دانش‏ آموز دوره ابتدایی هستند به شرط جبران ساعات کاری خود در سایر روزهای هفته طبق ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری تعطیل است.
کد خبر: ۱۴۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 16 December 2015
مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: روزهای پنجشنبه برای مادران شاغلی که دارای فرزند دانش‏ آموز دوره ابتدایی هستند به شرط جبران ساعات کاری خود در سایر روزهای هفته طبق ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری تعطیل است.

فریبا رحمانپور روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیگیری های انجام شده و همکاری استاندار کهگیلویه وبویراحمد بر اساس بخشنامه هیات وزیران این مصوبه در سطح استان اجرایی شد.
وی اظهارکرد: این بخشنامه با توجه به سیاست‏ها و اهداف دفاتر امور بانوان و خانواده در جهت تحکیم بنیان خانواده و بهینه ‏سازی مدیریت امور خانواده در استان اجرایی شد.
رحمانپور تصریح کرد: با اجرای این بخشنامه مادران شاغل فرصت بیشتری در کنار خانواده برای راهنمایی و ارشاد فرزندان خود خواهند داشت.
وی تاکید کرد: انتظار می رود مدیران ومسئولان دستگاه‏ های اجرایی شرایطی را فراهم کنند تا مادران شاغل بتوانند از تسهیلات و تمهیداتی که در قوانین و بخشنامه های صادره از سوی هیات دولت برای آنها در نظر گرفته شده استفاده کنند.
رحمانپور ابراز داشت: نامه اجرایی این بخشنامه برای دستگاه‏ های اجرایی استان ارسال شده است.
وی گفت: این بخشنامه از هفته جاری نیز قابلیت اجرایی دارد.
از دو سال گذشته تاکنون از اوایل تیر و با هدف کاهش مصرف انرژی و همچنین با مصوبه شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد روزهای پنجشنبه در این استان برای تمامی کارکنان و دستگاه های اجرایی به جز بانک ها و برخی نهادهای خدماتی تعطیل می شود.
از مهرماه نیز تعطیلی پنجشنبه ها در این استان لغو می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار