عضو شورای شهر رشت:
در جلسه ظهر امروز شورای اسلامی این شهر موضوع کمک مالی به باشگاه فوتسال بانوان سپیدرود رشت توسط اعضای شورا مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶ 15 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، در جلسه ظهر امروز شورای اسلامی این شهر موضوع کمک مالی به باشگاه فوتسال بانوان سپیدرود رشت توسط اعضای شورا مورد بررسی قرار گرفت.

برخی از اعضای شورا موافق و عده‌ای دیگر مخالف و بعضی دیگر نیز با سکوت خود موضوع کمک به تیم فوتسال بانوان را نظاره‌گر بودند.

فاطمه شیرزاد یکی از موافقان این لایحه در جلسه شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: بعضی از اعضای شورا که جزء هیئت مدیره برخی از تیم‌های ورزشی هستند قبلاً از چنین موضوعاتی حمایت می‌کردند اما در مقابل تیم فوتسال سپیدرود یا مخالف هستند و یا سکوت کرده‌اند.

وی ادامه داد: بنده در فرصتی مناسب اسامی آن تعداد از اعضای شورا که در چند مرحله چنین لوایحی را به شورا آورده و از آن حمایت کرده بودند را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهم داد.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا عضو دیگر شورای شهر رشت نیز با اعتراض به مطالب مطرح شده توسط شیرزاد گفت: شیرزاد با مدارک موجه حرف‌های خود را بیان کند.

محمدحسین واثق‌کارگرنیا با بیان اینکه بنده موافق کمک به تیم‌های ورزشی هستم، ادامه داد: این درست نیست که یک عضو شورا بخواهد به نحوی صحبت کند که موجب ایجاد شبهه در چگونگی فعالیت دیگر اعضا شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه اگر حقایقی وجود دارد به صورت واضح بیان شود، افزود: اگر شیرزاد از کمک‌های غیر معمول به برخی از هیئت‌های ورزشی توسط اعضای شورا اطلاع دارد مطالب را صریح و بدون پرده در صحن شورا بیان کند.

وی با تاکید بر اینکه نباید به افراد توهین شود، اضافه کرد: اعضای شورا نباید به گونه‌ای صحبت کنند که موجب تهمت و افترا به دیگر اعضای شورا شوند.

کارگرنیا با بیان اینکه از صراحت بیان استقبال می‌کنم اما با توهین به افراد مخالف هستم، خاطرنشان کرد: به عنوان یک عضو شورا اعتقاد دارم باید مسائل به صراحت به مردم اطلاع‌رسانی شود اما نباید به گونه‌ای سخن گفت که موجب خدشه‌دار شدن شخصیت و آبروی افراد شود.

در ادامه این جلسه اعضای شورا با لایحه کمک 50 میلیون تومانی به تیم فوتسال بانوان سپیدرود رشت موافقت کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار