به گزارش تابناک آذربایجان غربی و به نقل از ندای ارومیــــه، ساسان خداپرست بعد از اتمام بازی تیم والیبال شهرداری ارومیه و تیم جواهری گنبد اظهار داشت:بعد از پایان بازی و برد تیم ارومیه تماشاگران تیم گنبد به تاکسی‌های حامل بازیکنان تیم ارومیه حمله کردند که این موضوع منجر به شکستن شیشه یکی از اتومبیل‌ها شد.
کد خبر: ۱۴۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷ 09 December 2015

به گزارش تابناک آذربایجان غربی و به نقل از ندای ارومیــــه، ساسان خداپرست بعد از اتمام بازی تیم والیبال شهرداری ارومیه و تیم جواهری گنبد هار داشتبعد از پایان بازی و برد تیم ارومیه تماشاگران تیم گنبد به تاکسی‌های حامل بازیکنان تیم ارومیه حمله کردند که این موضوع منجر به شکستن شیشه یکی از اتومبیل‌ها شد.

وی افزودهر چند در این جریان هیچ کدام از بازیکنان ارومیه دچار آسیب نشدند اما این موضوع در شهری که والیبال بسیار خوبی دارد دور از انتظار بود که متاسفانه به وقوع پیوست.

خداپرست گفتاین عجیب بود که با اینکه تماشاگران زیادی در سالن حضور داشتند اما تعداد ماموران نیروی انتظامی حاضر بسیار کم بود و همین موضوع باعث بروز این اتفاق شد.

مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در خصوص بازی تیمش مقابل جواهری گنبد ادامه داد: در دو گیم اول و دوم تیم والیبال گنبد بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت خصوصا پشت خط زن جوان این تیم بسیار خوب ظاهر شد و عملکردی در سطح بالا داشت.

وی تصریح کردبا توجه به صدرنشینی تیم ارومیه تمام تیم‌ها با انگیزه بالایی مقابل ارومیه ظاهر می‌شوند و بازیکنان به خصوص جوان تیم‌ها در مقابل بازیکنان با تجربه ارومیه با نهایت توان به میدان می‌آیند.

خداپرست اذعان کردبازی در برابر تیم گنبد آن هم در گنبد کاووس کار و در مقابل تماشاگران پرشور گنبد کار آسانی نیست اما تیم ارومیه توانست با برد در این بازی سه امتیاز خارج از خانه را کسب کند و مهدی بازارگرد و میلاد عبادی‌پور عملکرد بسیار خوبی داشتند.

مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشتتیم ارومیه با اینکه در چند بازی اخیر توانسته نتایج خوبی را کسب کند اما والیبال زیبایی از خود ارایه نداده است اما تلاش می‌کنیم تا تیم ارومیه والیبال را به زیبایی بازی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار