مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: حرکت‌های ضد امنیتی در دانشگاه‌های کشور نگران‌کننده است.
کد خبر: ۱۴۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 09 December 2015
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: حرکت‌های ضد امنیتی در دانشگاه‌های کشور نگران‌کننده است.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر عصر امروز در نشست بزرگداشت حماسه 9 دی با بیان اینکه پیام 9 دی کاملاً روشن است، گفت: برای برگزاری و بزرگداشت یوم‌الله 9 دی باید برنامه‌ریزی مناسبی در استان و شهرستان‌ها انجام شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دست‌اندرکاران دولت بیش از هر زمان دیگر در جلسات بزرگداشت و برنامه‌ریزی 9 دی حضور پیدا کنند، از عدم حضور استاندار و معاون سیاسی استان در این جلسه انتقاد کرد و افزود: 9 دی مورد تأیید جانشین امام عصر(عج) است، پس نباید به آن دهن‌کجی و بی‌توجهی شود.

وی با بیان اینکه بی‌حرمتی به حماسه عظیم 9 دی بی‌حرمتی به ولایت فقیه است، گفت: 9 دی دفاع از خاکریز و دژ انقلاب است و در اینکه عده‌ای در فتنه 88 با پشتیبانی استکبار جهانی سعی در براندازی نظام داشتند، تردیدی نیست، از این رو باید حماسه 9 دی به خوبی برای مردم اطلاع‌رسانی شود و نباید در این خصوص مماشات صورت گیرد.

این مسئول به حوادث روز دانشجو سال جاری اشاره کرد و این سئوال را مطرح کرد: چرا باید از عناصر فتنه برای سخنانی در روز دانشجو دعوت شود؟

حسینی‌صدر با بیان اینکه کسانی که نسبت به حماسه 9 دی بی‌رغبت هستند، هرچه سریع‌تر موضع خود را اعلام کنند، افزود: باید کسانی که به اصول نظام و انقلاب معتقد هستند در دانشگاه‌ها دعوت شوند و حضور پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به دلیل بی‌توجهی مسئولان، دانشگاه به محل حضور فتنه‌گران تبدیل شده، چرا باید آذر منصوری به دانشگاه آزاد یاسوج دعوت شود و این همه هزینه شود تا بسیج و دانشجویان این دانشگاه را به چاقوکشی و ... محکوم کنند.

وی با بیان اینکه روحانیت مبلغ اندیشه و تفکر ولایت فقیه است، تشریح کرد: روحانیون باید پیام مهم حماسه 9 دی را اطلاع‌رسانی کنند و از اخلاق اسلامی، مسائل اسلامی و اصل نظام که همان ولایت فقیه است دفاع کنند.

این مسئول با بیان اینکه سخنرانی‌های روز گذشته (16 آذر) در دانشگاه‌های کشور کاملاً دیکته شده بود، خاطرنشان کرد: چرا باید از یکی از سران فتنه در دانشگاه دفاع شود.

حسینی‌صدر تصریح کرد: نظام اسلامی نسبت به فتنه‌گران رأفت نشان داد، یعنی حق عناصر اصلی فتنه 88 اعدام بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کسانی که از عناصر فتنه دفاع می‌کنند جرمشان کمتر از فتنه‌گران نیست، عنوان کرد: نیروهای وفادار به نظام وظایف خود را به درستی انجام دهند.

وی با بیان اینکه انتخابات باید در تراز جمهوری اسلامی ایران برگزار شود، از حرکت‌های ضد امنیتی در دانشگاه‌های کشور ابراز نگرانی کرد و افزود: تمام اقشار جامعه نسبت به این موضوع آگاه و بیدار باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار