کد خبر: ۱۴۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲ 07 December 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید حمید طهایی ظهر امروز به مناسبت 16 آذر در دانشگاه محیط زیست البرز حضور یافت.

وی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران حاضر شد و طی سخنانی کوتاه اظهار داشت: طبق قانون کار باید 6 روز و 44 ساعت کاری را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه استان البرز شرایط ویژه‌ای در خصوص آلودگی هوا دارد و جزو استان‌های حساس از نظر آلودگی هوا به شمار می‌رود گفت: تعطیلی پنجشنبه‌ها می‌تواند گامی مهم در جهت کاهش آلودگی هوا در البرز محسوب شود.

استاندار البرز تأکید کرد: در این راستا در گذشته ما تعطیلی پنجشنبه‌ها را در استان داشتیم که به استناد مصوبه بازرسی کل کشور این مصوبه لغو شد.

طهایی تصریح کرد: در حال حاضر برای این که مجددا تعطیلی پنجشنبه‌ها را در استان البرز داشته باشیم این مهم باید به صورت ویژه و اساسی مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه روند بررسی تعطیلی پنجشنبه‌ها به شورای عالی اداری تحویل داده شده است افزود: 18 درصد بار ترافیکی کشور به دوش استان البرز است.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها در استان البرز نیازمند یک بازنگری دقیق و درست دارد.

به گفته طهایی این مهم همچنین قرار است در سفر معاون اول رئیس جمهور به استان البرز نیز ارائه شود.

قرار است فردا معاون اول رئیس جمهور به این استان سفر کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ماریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
سلام خدا کنه پنج شنبه ها مثل گذشته تعطیل بشه. از تهران مجبورم پنج شنبها بیام کرج. سرخورده شدم
محفوظ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
سلام
حالا که خاتم ابتکار و معاون اول رییس جمهور با تعطیلی پنج شنبه ها موافق هستند. متاسفانه مسئولان کرج حاضر نیستند تعطیل کنند علتش چیست خدا داند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار