نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان و جنبش اصیل انقلابی و متعهدانه دانشجویی فارغ از وابستگی‌های جناحی، جریان مقدس و ارزشمند است که می‌تواند انقلاب اسلامی را به مسیر درست و صحیح‌تر هدایت کند.
کد خبر: ۱۴۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰ 07 December 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، منصور حقیقت‌پور صبح امروز در جمع تعدادی از دانشجویان اردبیل اظهار کرد: روز دانشجو روز خروش دانشگاه‌ها و دانشجویان آرمان‌خواه این مرز و بوم علیه استکبار جهانی است که پایه‌گذاران این حرکت زمینه‌ای را فراهم کردند تا امروز نهاد دانشگاه به یک نهاد خاصی علیه استکبار تبدیل شده است.

وی با اشاره به آثار و برکات جنبش اصیل دانشجویی که آرمان‌خواهی، عدالت‌خواهی و صیانت از ارزش‌ها و اهداف انقلابی جزو وظایف خطیر آن است بالنده‌تر و پویاتر از هر زمان دیگر امروز در عرصه حضور داشته باشد، گفت: ویژگی‌هایی که یک دانشجوی بابصیرت و آرمان‌گرا دارد ویژگی‌های ناب و خالصی است که همه اهداف انقلاب اسلامی در آن نمود و ظاهری مثبت پیدا می‌کنند.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل با بیان اینکه این جنبش در حقیقت صدای رسای ملت در مقابله با تمام فزون‌طلبی‌ها و افزون‌خواهی‌های بدخواهان اسلامی است، یادآور شد: ما باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم که بعد از گذشت 36 سال جنبش دانشجویی ما پاک و طاهر در مسیر آرمان‌خواهی خود حرکت می‌کند و کمترین انحراف را در این مسیر شاهد هستیم.

حقیقت‌پور تصریح کرد: این حرکت دانشجویان ریشه در حقیقت انقلاب اسلامی و ارزش‌های الهی دارد به طوری که ما در تمام حوزه‌ها می‌توانیم از ظرفیت دانشجویان، دانش‌آموختگان و فارغ‌اتحصیلان دانشگاهی به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی ادامه داد: این جریان سیاسی که بدون وابستگی به گروه‌ها و احزاب ناب و خالص شکل گرفته قطعا در مسیر خواسته‌ها و مطالبات به حق مردم مجاهدانه ورود پیدا می‌کند و به دلیل آنکه از جنس خود مردم است به یقین بلندگوی مستضعفان بوده و فریادی رسا علیه مستکبران روزگار است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: دانشجویان ما امروز در سنگر دانشگاه وظیفه خطیری را در آبادانی این کشور به همت بلند خود و تلاش مجاهدانه دارند تا بی‌ادعا اما با توان مضاعف در سنگر مجاهدت حاضر شده و از تمام کیان و حیثیت این نظام دفاع کنند.

حقیقت‌پور بیان کرد: حرکت ناب جوانان انقلابی ما چه قبل و چه بعد از انقلاب همواره فرصت‌های استثنایی و طلایی را شکل داده تا بیش از هر زمان دیگر بتوان در مسیر درست و واقع‌بینانه حرکت کرده و زمینه تقویت و توانمندی بیشتری را در عرصه‌های مختلف فراهم کرد.

وی موضوع و مسئله نفوذ را که بارها از سوی مقام معظم رهبری در ابعاد مختلف مورد تاکید قرار گرفته یادآور شد و گفت: به اذعان تمام غربی‌ها و بدخواهان نظام اسلامی نفوذ آنها علیه انقلاب اسلامی سازمان یافته است و یکی از مراکز حساس و خطیر این نفوذ دانشگاه‌ها هستند که اگر به معنای واقعی هوشیاری و بصیرتی نداشته باشیم قطعا با مشکلات، گرفتاری‌ها و نارسایی‌های بسیار زیادی روبه‌رو خواهیم شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار