رئیس تبلیغات اسلامی اسدآباد از برگزاری گفتمان دینی با موضوع «سبک زندگی اسلامی» در اسدآباد خبر داد و گفت: این همایش با حضور حجت‌الاسلام دهنوی استاد حوزه و دانشگاه در سطح مدارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲ 06 December 2015

رئیس تبلیغات اسلامی اسدآباد از برگزاری گفتمان دینی با موضوع «سبک زندگی اسلامی» در اسدآباد خبر داد و گفت: این همایش با حضور حجت‌الاسلام دهنوی استاد حوزه و دانشگاه در سطح مدارس برگزار می‌شود.

به گزارش فارس؛ حجت‌الاسلام گروسی ازبرگزاری گفتمان‌های دینی در شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این گفتمان‌ها در راستای تحکیم بنیان خانواده با موضوع سبک زندگی اسلامی در مدارس و حوزه علمیه با حضور حجت‌الاسلام دهنوی استاد حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه خانواده و رابطه بین سلامت، رفاه، اهمیت و آسایش خانواده در جامعه خاطرنشان کرد: برای داشتن جامعه‌ای سالم و بانشاط باید خانواده‌ها را از لحاظ روحی و روانی تقویت کرد که به طور حتم برگزاری گفتمان‌های دینی در سالم‌سازی جامعه تأثیرگذار خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد یکی از مشکل‌ترین وظایف والدین را تربیت صحیح فرزندان خواند و افزود: با توجه به این مشکل اساسی در بین خانواده‌ها همایشی را با همکاری آموزش و پرورش با حضور والدین و سخنرانی حجت‌الاسلام دهنوی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ایجاد همدلی و همزبانی میان اعضای یک خانواده از مهم‌ترین اهداف ما در برگزاری گفتمان‌های دینی است، تأکید کرد: پیرامون رموز یک خانواده خوشبخت ایرانی برنامه‌هایی را خواهیم داشت.

گروسی با اشاره به مناسبت‌های مختلف در روزهای پایانی ماه صفر، از برگزاری همایش بانوان شهرستان با حضور خانم فیاض‌بخش استاد حوزه و دانشگاه و نماینده ادوار مختلف مجلس خبر داد و افزود: برنامه‌هایی فرهنگی برای اجرا در این سه روز تدارک دیده شده است.

وی همچنین از حضور نابغه قرآنی جهان اسلام در اسدآباد خبر داد و گفت: این برنامه قرآنی نیز 27 آذرماه انجام می‌شود که در ترویج فرهنگ قرآنی تأثیر بسزایی خواهد داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد در پایان سخنانش با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در حوزه قرآنی یادآور شد: شهرستان اسدآباد در زمینه وجود خانه‌های قرآنی نسبت به چند سال گذشته رشد خوبی را داشته است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار