یک منبع موثق از جبهه اصولگرایان بویراحمد و دنا از تغییر چندمین باره کاندیدای این طیف در انتخابات اسفندماه سالجاری خبرداد .
کد خبر: ۱۳۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ 01 December 2015
عصر دنا:یک منبع موثق از جبهه اصولگرایان بویراحمد و دنا از تغییر چندمین باره کاندیدای این طیف در انتخابات اسفندماه سالجاری خبرداد .

وی که خواست نامش فاش نشود در گفت و شنود  با  عصردنا  از تهران گفت : پس از معرفی گرینه نهایی از سوی اصولگرایان بویراحمد ، برخی از اصولگرایان سرشناس استان به این انتخاب به دلایل مختلف اعتراض کردند و خواستار تجدید نظر در این تصمیم شدند .

این منبع آگاه در پاسخ به اینکه مهم ترین علل مخالفت های اظهار شده با " گزینه نهایی " چه بوده است افزود : ذکر همه دلایل شاید در رسانه ها به مصلحت جریان اصولگرایی نباشد اما اعتراض های که به دلایل مختلف از سوی برخی افراد موثر جریان اصولگرایی بویراحمد به این انتخاب شد را می توان از عوامل اثر گذار در تجدید نظر در این تصمیم دانست .

وی با اشاره به داشتن پایگاه اجتماعی و مقبولیت میان مردم بخصوص حامیان تفکر اصولگرایی برای کاندیدای نهایی این جریان سیاسی ادامه داد : دارا بودن این دو شاخص و پذیرش از سوی بزرگان اصولگرایی از مهم ترین ویژگی های کاندیدای مورد نظراین جریان فکری باید باشد .

این فعال سیاسی با بیان اینکه پس از اعتراضات صورت گرفته به انتخاب گرینه نهایی " جریان اصولگرایی بویراحمد ودنا جلسات مستمری را با حضور اعضا کمیته مرکزی تشکیل داد ، گفت : دوستان معترض به این تصمیم نقطه نظرات خود را اعلام و خواستار تجدید نظر فوری در این تصمیم شدند که مباحث همچنان ادامه دارد .

وی در پاسخ به اینکه آیا موافقان " گرینه نهایی " نتوانستند مخالفان وی را قانع نمایند و نتیجه این جلسات کی مشخص خواهد شد ؟ افزود : مباحث انجام شده تنها بر روی گرینه نهایی نبوده بلکه برروی مصادیق اصولگرایی بوده و برخی از معترضان معتقد بودند که کاندیدای مورد نظر با شاخص های اصولگرایی فاصله دارد و نمی تواند اقناع کننده حامیان این طیف باشد .

این فعال سیاسی ادامه داد : بنظر می رسد گزینه اصولگرایان بویراحمد ودنا بزودی و با برگشت " ستار هدایتخواه " از مراسم اربعین تغییر کند .

وی تصریح کرد : با برگشت هدایتخواه گزینه نهایی و مورد حمایت ایشان معرفی خواهد شد و البته ما امیدواریم ایشان تقاضای ما را برای ورود به انتخابات بپذیرند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار