دختر دانشجوی مضروب در دانشگاه آزاد یاسوج، از ارجاع پرونده شکایت خود به پزشکی قانونی و دادگاه خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 30 November 2015
دختر دانشجوی مضروب در دانشگاه آزاد یاسوج، از ارجاع پرونده شکایت خود به پزشکی قانونی و دادگاه خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو ، دیروز دانشگاه آزاد یاسوج شاهد اقدامات ناشایستی از حامیان فعال فتنه در این دانشگاه و حمله به دانشجویان منتقد بود.
در مراسمی که با حضور آذر منصوری، محکوم فتنه در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد، عده ای از دانشجویان با سر دادن شعار های «مرگ بر فتنه گر» و « فتنه گر حیا کن، دانشگاه را رها کن»، اعتراض خود به حضور این عنصر فتنه در دانشگاه را اعلام کردند.
در این بین یکی از دانشجویان دختر دانشگاه آزاد که برای اعلام اعتراض خود بالای سن رفته بود، مورد ضرب و شتم سه نفر از چماق به دستان اصلاح طلب قرار گرفته و ضمن سیلی زدن به او، وی را از پله ها به پایین پرتاب کردند.
این دانشجوی مضروب از حادثه ای که برایش رخ داد سخن گفت و بیان داشت: ظواهر قضایا نشان می دهد که برگزار کنندگان این مراسم، برنامه ای از پیش طراحی شده داشتند که در آن بسیج را مقصر و عامل حمله به آذر منصوری معرفی کنند.
وی افزود: این در حالی است که هیچ کس، هیچ گونه تعرضی به این خانم انجام نداد و در حلقه ای از دوستانش به بیرون هدایت شد.
دانشجوی دختر مضروب با اشاره به ضاربان خود گفت: وقتی فریاد مرگز بر فتنه گر بیشتر شد و من بالای صحنه رفته بودم، چند نفر از برگزار کنندگان به اسامی ع.ی، ج.الف و ب. ز، مرا مورد ضرب و شتم قرار داده و از جایگاه سخنرانی به پایین هل دادند به طوری که از نواحی سر، صورت و کمر دچار جراحت شدم.
این دانشجو افزود: برای شکایت و طی مراحل قانونی نسبت به این اتفاق، با مراجعه به کلانتری و پزشکی قانونی، در حال ارجاع پرونده شکایتم از این افراد به دادگاه هستم.
لازم به ذکر است، برگزار کنندگان برنامه پس از ضرب و شتم دانشجوی دختر در مصاحبه های متعدد با رسانه های اصلاح طلب، دست پیش گرفته و به دروغ از حمله به آذر منصوری با چاقو خبر داده بودند.
این در حالی است که آذر منصوری در مصاحبه با روزنامه شرق به طور ضمنی این خبر را تکذیب کرده و گفت: چاقویی در دست دانشجو ندیده ام.
شانتاژ رسانه های ضد انقلاب، همراه و همگام با رسانه های اصلاح طلب و برخی از شخصیت های سیاسی اصلاحات در استان، علامت سوال هایی را در اذهان عمومی ایجاد می کند که علت این هم صدایی و هم نوایی چیست.
لازم به ذکر است، برخی از افراد سیاسی حاشیه دار استان نیز همزمان با ضد انقلاب و رسانه های وابسته سعی در موضع گیری در راستای مواضع رسانه های بیگانه داشته و خود را از این قافله جدا ندانسته اند.
به زودی جزئیات بیشتری از هم صدایی ضد انقلاب، اصلاح طلبان و رسانه های فریب خورده داخلی منتشر می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار