گردهمايي ساليانه دانشجويان شاهد و ايثارگر دانشگاه آزاد اسلامي يزد به منظور بحث و تبادل نظر پيرامون وضعيت تحصيلي و تقدير و تشويق ممتازان تحصيلي اين دانشجويان برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۶۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷ 29 November 2015

به گزارش تابناک یزد،آيت الله "محمدرضا ناصري" نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد در اين مراسم با تشويق دانشجويان شاهد و ايثارگر به حضور در صحنه‌هاي علمي و فرهنگي جامعه، به بياناتي از خاطرات امام پرداخت و گفت: حضرت امام(ره) در تمام عمر با بركت خود پيوسته مشوق كسب علوم نافع توسط جوانان ايران زمين بود.

وي همچنين عنوان كرد: در اكثر اعلانيه‌هايي كه در دوران قبل از انقلاب از سوي حضرت امام(ره) در مبارزه با رژيم شاه تدوين مي‌شد، تاكيد بر خودسازي جوانان و پرداختن به علوم رايج و نافع كشور توصيه شده بود.

دكتر "محمد رضا اسلامي" رييس دانشگاه آزاد اسلامي يزد نيز گفت : دانشگاه آزاد اسلامي واحد يزد خود را مديون ايثارگران و خانواده‌هاي شهدا مي داند و ما از هيچ كوششي در ارتباط با اين عزيزان دريغ نخواهيم كرد .

وي افزود: اين واحد به عنوان اولين واحد دانشگاهي در كل كشور افتخار تدفين هشت شهيد گمنام را در كارنامه خود دارد .

"سيد حسين فرمي باف" مسئول ستاد شاهد و ايثارگر دانشگاه آزاد اسلامي يزد با ارائه گزارشي، برگزاري كلاس‌هاي تقويتي، استاد مشاوره در زمينه تحصيلي، خانوادگي و انتخاب رشته، همچنين اردوهاي مختلف و ساير فعاليت‌هاي فرهنگي را از جمله خدماتي خواند كه دانشگاه به داشجويان شاهد و ايثارگر ارائه مي‌كنند.

"فاضلي" معاون فرهنگي و آموزش بنياد شهيد نيز در اين نشست گفت: ما براي دانشجويان تحت پوشش و جامعه هدف كليه‌ي شهريه را پرداخت مي‌كنيم و اين مشروط به اين است كه دانشجوي شاهد و ايثارگر تمام توان خود را صرف خوب ارائه كردن دروس كند .

گفتني است؛ در پايان از 216 نفر دانشجوي ممتاز شاهد و ايثارگر دانشگاه آزاد اسلامي تجليل شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار