به‌مناسبت هفته بسیج؛
همزمان با هفته بسیج، مراسم باشکوه «میقات‌الصالحین» با حضور سه هزار نفر از بسیجیان شرکت‌کننده در حلقه‌های صالحین مشهد در حرم رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۲۳۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 21 November 2015
با هفته بسیج مراسم باشکوه «میقات‌الصالحین» با حضور بسیجیان شرکت‌کننده در حلقه‌های صالحین پایگاه‌های بسیج شهر مشهد 29 آبان ماه در رواق دارالمرحمه صحن جامع رضوی برگزار شد.

بنابر این گزارش، در این گردهمایی که سه هزار نفر از بسیجیان حلقه‌های صالحین سطح شهر مشهد حضور یافتند، حدود 705 حلقه آقا و 705 حلقه خواهر از حلقه‌های شجره طیبه صالحین بسیج تشکیل شد.

در مراسم «میقات‌الصالحین» بسیجیان مربیان حلقه‌های صالحین در موضوع انتظار و مهدویت به ایراد سخن و تبادل نظر با اعضاء خود پرداختند؛ همچنین بعد از برگزاری این حلقه‌ها، اعضاء صالحین در مراسم باشکوه نماز جمعه مشهد مقدس شرکت کردند.

از جمله اهداف این گردهمایی حضور بسیجیان در نماز جمعه، آشنایی با مباحث انتظار و حفظ و انسجام بخشی به شجره طیبه صالحین بسیج و ... به‌شمار می‌رود.

یادآور می‌شود، جلسات حلقه‌های صالحین بسیج که دارای حدود 15 نفر عضو است، معمولا به صورت هفته ای یک بار و یا دو هفته‌ای برگزار می‌شود، که در این حلقه‌ها با حضور مربیان تربیتی که دارای تحصیلات فوق دیپلم به بالا و در بیشتر موارد سطح دو حوزه علمیه هستند موضوعات روز در راستای آگاهی‌بخشی بسیجیان به ویژه مخاطبان نوجوان و جوان این حلقه‌ها، مطرح و به بحث و نقد گذاشته می‌شود.

منبع: ایکنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار