- مسابقات قهرمانی کیوکوشین کاراته ماتسوشیما کشور با قهرمانی تیم کرمانشاه و کسب 90 مدال رنگارنگ در تمام رده های سنی همراه بود.
کد خبر: ۱۲۵۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹ 08 November 2015
به گزارش تابناک کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان، مسابقات کیوکوشین کاراته قهرمانی کشور سبک ماتسوشیما با حضور 14 استان در سرسرای شهید صیاد شیرازی شهرستان هرسین برگزار شد.

در پایان این مسابقات تیم شهید حمید حسینی استان کرمانشاه با کسب 24 مدال طلا، 19 نقره و 47 مدال برنز در تمام رده های سنی قهرمان شد.

همچنین آذربایجان غربی با 11 نشان طلا، 13 نقره و هفت برنز و تهران با 9 طلا، 11 نقره و 9 برنز به ترتیب عناوین دوم و سوم این دوره از رقابت ها را کسب کردند.

در حاشیه این مسابقات از خانواده شهید سید حمید حسینی از سوی فدراسیون کاراته با اهدای لوح یادبود تقدیر شد و به پاس اخلاق مداری آن شهید کاپ اخلاق این دوره از مسابقات با هماهنگی فدراسیون به خانواده این شهید والامقام اهدا شد.

این مسابقات با حضور بیش از 400 ورزشکار با نظارت مستقیم محسن آشوری ریاست کیوکوشوین کاراته جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و قهرمانان نامی جهان و آسیا در سبک کیوکوشین ماتسوشیما در این مسابقات حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار