رئیس مرکز عربی و اسلامی دانشگاه ملی استرالیا با اشاره به وجود ۳۶ دانشگاه در استرالیا گفت: بیشترین بودجه دانشگاه‌های این کشور در بخش تحقیقات استفاده می‌شود.
کد خبر: ۱۲۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲ 05 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، رئیس مرکز عربی و اسلامی دانشگاه ملی استرالیا با اشاره به وجود ۳۶ دانشگاه در استرالیا گفت: بیشترین بودجه دانشگاه‌های این کشور در بخش تحقیقات استفاده می‌شود.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو گزارش داد، پروفسور امین صیقل، رئیس مرکز عربی و اسلامی دانشگاه ملی استرالیا در دانشگاه فردوسی مشهد در نشست تخصصی جهت آشنایی با فعالیت‌های آن مرکز و بحث و بررسی در خصوص زمینه‌های مشترک شرکت کرد.

وی مرکز عربی و اسلامی را یکی از مراکز در دانشکده هنر و علوم اجتماعی دانشگاه ملی استرالیا دانست و گفت: موضوعات و مباحث سیاسی، تاریخی، فرهنگی، اقتصاد سیاسی، اقتصاد و اسلام در کشورهای خاورمیانه و آسیای مرکزی در این مرکز تدریس می‌شود.

صیقل با اعلام اینکه در این مرکز ۱۱۰۰ دانشجو مشغول به تحصیل و فعالیت های پژوهشی هستند، گفت: حضور دو استاد فارسی زبان و تحقیق در خصوص تاریخ و فرهنگ ایران از اقدامات این مرکز می باشد.

 وی با اشاره به وجود ۳۶ دانشگاه در استرالیا ادامه داد: بیشترین بودجه دانشگاه ها در استرالیا در بخش تحقیقات استفاده می‌شود.

 رئیس مرکز عربی و اسلامی دانشگاه ملی استرالیا با بیان اینکه این مرکز بخش آموزش زبان های عربی، فارسی و ترکی را نیز داراست، یادآور شد: این مراکز موضوعات مورد نظر کشور استرالیا را به منظور توسعه روابط در حوزه های تجاری، علمی و صنعتی مورد مطالعه قرار داده و در اختیار دولت می گذارند./ج

منبع خبرگزاری دانشجو

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار