در هفته سیزدهم لیگ دسته یک کشور:
تیم شهرداری که از هفته سوم تا نهم روی برد را ندیده بود این هفته به دومین برد پیاپی خود دست یافت تا با این نتیجه ۱۶ امتیازی شده و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تیم های ایرانجوان بوشهر و نفت مسجد سلیمان در رده نهم جدول جا خوش کند.
کد خبر: ۱۲۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹ 05 November 2015

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در هفته سیزدهم لیگ دسته یک کشور به دومین برد پیاپی خود دست یافت تا ضمن رسیدن به بالای نیمه جدول تا حدود زیادی به آرامش برسند.

شهرداری اردبیل با دو گل بر آلومینیوم هرمزگان غلبه کرد/ صعود به رده نهم جدول

به گزارش تابناک اردبیل، تیم شهرداری اردبیل و آلومینیوم هرمزگان عصر سه شنبه در ورزشگاه تختی اردبیل به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

تیم شهرداری که از هفته سوم تا نهم روی برد را ندیده بود این هفته به دومین برد پیاپی خود دست یافت تا با این نتیجه ۱۶ امتیازی شده و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به تیم های ایرانجوان بوشهر و نفت مسجد سلیمان در رده نهم جدول جا خوش کند.

در بازی امروز این تیم با آلومینیوم هرمزگان که در هوای سرد شهر اردبیل برگزار شد، تیم شهرداری اردبیل بازی بسیار خوب و روانی را از خود ارائه داد و در یک دیدار برتر توانست حریف خود را از پیش رو بردارد.

شهرداری اردبیل که در بازی امروز با ترکیب متفاوت نسبت به بازی های قبلی خود وارد میدان شده بود، وحید کارگر، مهران موسوی، علی سلیمانی، احسان کیانی، محمد سیاه، علی علیزاده، مهدی ترکمان، سجاد عرفانی، علیرضا قاسمی، پیمان رنجبر و ابراهیم کوه افکن را در ترکیب اصلی بکار گرفت.

در آن سوی میدان نیز عباس سرخاب مهاجم کهنه کار سال های گذشته محمد خزایی فرد، کاوه زنگیان، بابک بیداری، میثم مهاجر، بابک پورغلامی، علی اکبر فرهنگ، سعید راه رو، مهرداد آوخ، هادی دهقانی، مهدی حنیفی و اکبر صغیری را در ترکیب اصلی به میدان فرستاده بود.

در نیمه اول این بازی نزدیک به دو هزار تماشاگر اردبیلی شاهد دیدار جون دار و فوتبال خوبی بودند، از ابتدای این نیمه شاگردان احمدزاده توپ و میدان را در اختیار گرفتند و پس از ایجاد فرصت های نصفه و نیمه بالاخره توانستند مزد حملات خود را بگیرند و به گل برسند.

این گل در دقیقه ۱۵ بازی توسط ابراهیم کوه افکن به ثمر رسید، این بازیکن سانتر ارسالی زیبا از سوی محمد سیاه را که از سمت چپ تیم آلومینیوم ارسال شده توانست در پشت مدافعان حریف و به ضربه سر شیرجه ای به تور دروازه بچسباند.

با توجه به روند بازی تیم آلومینیوم هرمزگان این گل خیال یاران شهرداری را از بابت رسیدن به سه امتیاز بازی راحت کرد. در ادامه حرکت های خوب بازیکنان اردبیل دو موقعیت دیگر گل را در دقایق منتهی به ۲۵ ایجاد کرد که این فرصت ها از دست رفت.

شهرداری اردبیل با دو گل بر آلومینیوم هرمزگان غلبه کرد/ صعود به رده نهم جدول

در این نیمه خط میانی و مهاجمان تیم شهرداری عملکرد بسیار خوبی در نیمه حریف داشتند و با پاسکاری مناسب، سرعت دادن به بازی، پاسهای دقیق روند حرکتی مناسبی را در مجموعه تیم به نمایش گذاشتند.

در ادامه تعویض اجباری سرخاب و به بازی آمدن مسعود رزم پوش کوتاه قد شرایط را برای ارسال توپ های بلند برای مهاجمان تیم میزبان مهیا کرد، در دقیقه ۳۹ با همکاری خوب کوه افکن و ترکمان تماشاگران برای دیدن گل دوم بازی و شهرداری نیم خیز شدند اما شوت ترکمان دقیق نبود و به بیرون رفت.

اما مهمترین صحنه برای گلزنی مجدد یاران شهرداری در دقیقه ۴۳ رخ داد، سانتر عالی سجاد عرفانی به روی دروازه تیم آلومینیوم در بین دو بازیکن به رنجبری رسید و در حالی که این بازیکن می توانست با شوت سرضرب دروازه تیم جنوبی را باز کند با استپ خود توپ را به دروازه بان سپرد تا دو تیم با نتیجه یک بر صفر به رختکن بروند.

بازی در نیمه دوم متعادل آغاز شد و توپ در ۱۵ دقیقه ابتدایی در میانه میدان ضربه می خورد. در این دقایق تیم شهرداری ناخواسته به دفاع روی آورده بود و یاران آلومینیوم نیز تلاش داشتند با نزدیک به دروازه تیم اردبیل موقعیت گل ایجاد کنند.

پس از سپری شدن یک سوم اول بازی تیم شهرداری کم کم جلو کشید و در این شرایط بهترین موقعیت گل برای این تیک شکل گرفت. پاس تو در یاران میانی شهرداری به قاسمی رسید و این بازیکن در حالی که با دروازه بان تیم حریف تک به تک بود توپ را به بالای دروازه زد تا همچنان استرس در نیمکت شهرداری بماند.

شهرداری اردبیل با دو گل بر آلومینیوم هرمزگان غلبه کرد/ صعود به رده نهم جدول

اما انتظار دیدن گل دوم تیم شهرداری تا دقیقه ۶۸ دوام آورد، در این لحظه سجاد عرفانی که با دوندگی و درگیری بازی خوبی را به نمایش گذاشته بود، کار خود را تکمیل کرد و توانست با جنگندگی و سماجت خود گل دوم تیم شهرداری را به ثمر برساند.

این بازیکن توپ ارسالی به کناره های هیجده قدم تیم آلومینیوم را در پشت سر مدافع این تیم تصاحب کرد و با یک بغل پا دروازه بان تیم حریف را که به استقبالش رفته بود مقهور خود سازد.

شوت پیمان رنجبری در دقیقه ۸۰ و مرتضی حیدری یار تعویضی تیم شهرداری در دقایق ۸۸ و ۹۰ سه موقعیت دیگر تیم میزبان برای رسیدن به گلهای بیشتر بود که این توپ ها ثمری نداشت. در این دیدار تیم آلومینیوم نیز دو موقعیت خوب گلزنی به دست آورد که این توپها توسط وحید کارگر دروازه بان تیم شهرداری بخوبی مهار شد.

تیم شهرداری اردبیل هم اکنون از مجموع ۱۳ بازی خود چهار برد، چهار تساوی و پنج باخت در کارنامه خود دارد. این تیم در هفته چهاردهم این بازیها باید در خرم آباد و در برابر خیبر این شهر قرار گیرد. این بازی دوشنبه هفته آینده برگزار می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار