مشتزن ملی پوش کرمانشاهی گفت: طلای مسابقات جهانی احمد کومرت نخستین تجربه بین‌المللی من بود و اکنون کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو مهمترین هدفم است.
کد خبر: ۱۲۳۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴ 04 November 2015
مشتزن ملی پوش کرمانشاهی گفت: طلای مسابقات جهانی احمد کومرت نخستین تجربه بین‌المللی من بود و اکنون کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو مهمترین هدفم است.

کامیاب مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تورنمنت جهانی احمدکومرت ترکیه نخستین تجربه بین‌المللی در مشتزنی بود که با کمک خداوند و حمایت خانوده‌ام و با مساعدت مربیان با دست پر از این مسابقات بیرون آمدم.

وی با اشاره به سطح بسیار بالای تورنمنت احمد کومرت و حضور مشتزنان ۱۴ کشور اروپا و آسیا در این مسابقات افزود: بوکسورهای قزاقستان، ازبکستان و اوکراین از توانمندی و قدرت بالایی برخوردارند و در این مسابقات با ۵ بوکسور مسابقه دادم، در مصاف با ترکیه، کره جنوبی، کوزوو و آخرین بازی با آذربایجان همه را شکست دادم و راهی فینال شدم.

این ملی پوش بوکس جمهوری اسلامی ایران افزود: پوریا امیری دیگر بوکسور کرمانشاهی وزن مثبت ۹۱ کیلوگرم عضو تیم ملی نیز با ناداوری به فینال نرفت و بازی را واگذار کرد.

مرادی در ادامه افزود: برنامه بعدی ما به احتمال زیاد حضور در تورنمنت آذربایجان تا ۴۰ روز آینده است تا در رده بزرگسالان کسب تجربه‌ای برای ملی پوشان باشد و مسابقات قهرمانی کشور نیز آذر ماه برگزار می‌شود

وی بیان کرد: در تورنمنت احمد کومرت نخستین کسی بودم که از تیم ملی به فینال رفتم  و امید وارم در مراحل بعدی توفیقات بالاتری کسب نمایم و مقام‌های بهتری برای کشور به ارمغان بیاورم.

مرادی در خصوص وضعیت بوکس استان کرمانشاه گفت: الان بوکس کرمانشاه نسبت به سال‌های قبل وضعیت بهتری پیدا کرده در گذشته مدتی با نبود مدیریت، بوکس کرمانشاه سرگردان و ضعیف شد، اما با کمک مسئولان توفیقاتی بیشتری نیز حاصل می‌شود.

قهرمان مسابقات جهانی بوکس احمدکومرت ترکیه افزود: تمام موفقیت‌های خودم را مدیون پدرم هستم ایشان در این راه همواره پشتیبان و کمک کار من بود و با حمایت‌های پدرم به موفقیت رسیدم.

وی با بیان اینکه بوکس ورزشی المپیکی است، گفت:  سهمیه‌های المپیک بوکس در مسابقات جهانی بدست می‌آید و تمرکز من تلاش و پشتکار برای حضور درالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است.

نشان طلای مسابقات جهانی جام احمد کومرت جوانان ترکیه، چندین نشان ارزشمند ملی در سال‌های ۹۱ و ۹۲ در رده نوجوانان از افتخارات این قهرمان مشتزن کرمانشاهی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار