نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم ایلام، مهران، سیروان، چرداول، ملکشاهی و ایوان در مجلس شورای اسلامی خواستار تخصیص 300 میلیارد ریال اعتبار بطور ویژه از سوی دولت برای رسیدگی فوری به وضعیت نامطلوب زیرساخت های مرکز استان شد.
کد خبر: ۱۲۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 30 October 2015
به گزارش تابناک ایلام، نماینده مردم ایلام، مهران، سیروان، چرداول، ملکشاهی و ایوان در مجلس شورای اسلامی خواستار تخصیص 300 میلیارد ریال اعتبار بطور ویژه از سوی دولت برای رسیدگی فوری به وضعیت نامطلوب زیرساخت های مرکز استان شد.
عمران علی محمدی روز جمعه در نشست ستاد بحران و شورای برنامه ریزی استان که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دستیار ارشد رئیس جمهور، استاندار و مدیران اجرایی استان ایلام برگزار شد، گفت: بخش قابل توجهی از امکانات زیرساختی و مسیرهای ارتباطی شهر ایلام در اثر سیل روزهای اخیر تخریب شده است که نیازمند مساعدت دولت هستیم.
وی همچنین خواستار تخصیص یک هزار میلیارد ریال برای خرید ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز مقابله با حوادث و بحران ها در استان شد و تاکید کرد: مردم استان ایلام در هشت سال جنگ تحمیلی کوچکترین باری بر دوش دولت و نظام نگذاشتند و امروز انتظار دارند به مشکلات آنان با سرعت بیشتری رسیدگی شود.
علی محمدی اضافه کرد: برخی از مردم سیل زده از نحوه توزیع مایحتاج ضروری مردم سیل زده بویژه آب معدنی و پتو گلایه های داشتند که امیدواریم هر چه سریع تر مشکلات آنان با حضور و همراهی تمامی دستگاه ها برطرف شود.
بارش 324 میلی متر باران در 72 ساعت گذشته در شهر ایلام موجب اختلال در زندگی عادی و روزانه مردم شده است.
به علت بارش شدید باران فعالیت همه مراکز آموزشی، دستگاه های اجرایی و دولتی و بانک های ایلام روز پنجشنبه در پی اعلام ستاد بحران تعطیل بود، پروازهای فرودگاه ایلام لغو شد و براساس اعلام ستاد مدیریت بحران بر اثر وقوع سیل سه نفر کشته و یک نفر هم مفقود شده است.
محمد باقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهوری امروز جمعه برای بازدید از مناطق آسیب دیده از سیل در روزهای گذشته و بررسی خسارت های وارده به زیرساخت ها و مردم استان و شرکت در ستاد بحران وارد ایلام شد./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار