دعوائیها بار دیگر رئیس هیئت کاراته شد!
تابناک: در مجمع انتخاباتی هیئت کاراته استان اصفهان که عصر امروز در سرای ورزشکاران برگزار شد، علی دعواییها از بین 6 کاندید موجود با 14 رأی برای 4 سال به عنوان رئیس هیئت کاراته اصفهان انتخاب شد.
کد خبر: ۱۱۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۶ 09 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان، مجمع انتخاباتی هیئت کاراته استان اصفهان عصر امروز در سرای ورزشکاران برگزار شد.

در این مجمع که با حضور 6 کاندیدا برگزار شد، علی دعوایی ها بار دیگر با کسب 14 رأی به ریاست هیئت کاراته انتخاب شد.

گفتنی است محسن عبدیزدان، علی شاه‌هزیدی، غلامرضا کریمی، مجید رمضانی‌مقدم و فرزاد پرمایه دیگر رقبا دعوایی ها بودند که محسن عبدیزدان، مجيد رمضاني مقدم و غلامرضا کريمي به سود دوایی‌ها کنار کشیدند.

البته شاهزیدی، دیگر کاندیدای ریاست هیئت کاراته استان نیز به دلیل اعتراض به نحوه رأی‌گیری، از شرکت در انتخابات کناره‌گیری کرد و فرزاد پرمایه نیز در انتخابات شرکت نکرد.

این مسئله در حالی است که کاظمی، رئیس اسبق هیئت کاراته با وجود اینکه مدرکش تأیید شده بود، در این انتخابات شرکت نکرد. عدم شرکت وی در انتخابات حاشیه هایی را در بر داشت.

مهم ترین مسئله این است که افرادی معتقد بودند کاظمی برای حضور در انتخابات مدرک مورد نظر را ندارد، اما وی با ارسال مدارک خود برای سایت تابناک از این مسئله رفع ابهام کرد.

البته شنیده هایی در گوشه و کنار نیز به گوش می رسد که دعوایی ها نیز مدرک مورد را نداشته اما وی در انتخابات شرکت کرد و انتخاب نیز شد.البته لازم به ذکر است که این مسئله از سوی کسی تأیید نشده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار