فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد: امروز پیام اقتدار ایران سربلند به دنیا مخابره شده است.
کد خبر: ۱۱۶۳۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰ 17 April 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: همزمان با ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، رژه خودرویی نیرو‌های مسلح با شعار ارتش فدای ملت، در شیراز برگزار شد.
فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد پیش از مراسم رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش گفت: امروز پیام اقتدار ایران به تمام دنیا مخابره شده و عملیات شکوهمند اخیر در پاسخ به صهیونیست‌ها تنها گوشه‌ای از ظرفیت‌های نیرو‌های مسلح است.
امیر رضایی به نقش آفرینی ارتش در دستاورد‌های نظامی و علوم و فنون اشاره کرد و افزود: این دستاورد‌ها سایه تهدید دشمنان را از سر کشور و ملت برداشته است.
وی به آمادگی کامل نیرو‌های مسلح در دفاع از تمامیت ارضی کشور اشاره کرد و افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این راستا در همه زمینه‌ها در آمادگی کامل به سر می‌برد.

 

استاندار فارس هم در این مراسم گفت: جهان به قدرت و توان نیرو‌های مسلح ما بویژه ارتش پی برده است.
ایمانیه به عملیات غرور آفرین پاسخ به تجاوز رژیم صهیونسیتی به کنسولگری کشورمان در سوریه و تحقیر این رژیم اشاره کرد و افزود: این روحیه دلاوری و شجاعت به رهبری رهبر معظم انقلاب در ملت و همه سطوح نیرو‌های مسلح وجود دارد.
وی از تلاش‌های نیرو‌های ارتش در استان در زمینه‌های مختلف خدمات رسانی قدر دانی کرد.
امام جمعه شیراز هم گفت: ارتش، وفادار و مایه افتخار کشور است.
آیت الله دژکام افزود: در روز ارتش نیرو‌های ارتشی با رژه وفاداری خود را به ملت و کشور اعلام می‌کنند.
وی با بیان اینکه امروز ارتش مایه افتخار کشور است گفت: همه مردم ازاده جهان امروز به پرچم ایران که پرچم مبارزه ظلم در جهان است افتخار می‌کند.
امام جمعه شیراز از حضور نیرو‌های مقتدر ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح در دفاع از تمامیت ارضی کشور قدر دانی کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار