معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی از اجرای ۱۰۰ برنامه اجتماعی و فرهنگی در سال جاری توسط تشکل‌های مردم نهاد در نقاط مختلف استان خبرداد.
کد خبر: ۱۱۶۲۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹ 13 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،بهنام نظری در این خصوص اظهار داشت: طبق این تفاهم‌نامه‌ها تشکل‌ها متعهد می‌شوند ۱۰۰ برنامه اجتماعی فرهنگی با هدف کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی در استان برای سال جاری اجرا کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۴۲ تشکل برای اجرای برنامه‌های مذکور طرح‌های خود را ارائه کرده‌اند، افزود: کاهش آسیب‌های اجتماعی با محوریت سکونتگاه‌های غیر رسمی از برنامه‌های در نظر گرفته شده است و سه محله در اراک و سه محله در ساوه برای این منظور مشخص شده‌ است.

نظری گفت: تشکل‌های مردم نهادی که متعهد به اجرای برنامه‌ها می‌شوند با اعتبار در نظر گرفته شده بخش دولتی باید تا پایان اردیبهشت ماه امسال طرح‌های تایید شده خود را اجرا یا در صورت محدودیت زمانی برای طرح‌ها، مقدمه اجرای آن را فراهم کنند.

وی تاکید کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی باتوجه به اینکه هر آسیب مختص یک منطقه جغرافیایی است مستلزم تلاش بخش دولتی و مردمی در کنار یکدیگر است چراکه بخش مردمی باتوجه به فعالیت‌های محلی اشراف لازم بر مسائل محله‌ای را دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار کرد: سال گذشته اقدامات موثری در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی استان مرکزی انجام شد که با توجه به بحث منطقه‌ای آسیب‌ها این دستاورد، همکاری همه جانبه تشکل‌ها و فرمانداری‌های استان را نشان می‌دهد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار