استاندار خراسان شمالی گفت: مشارکت تمام اقشار برای تحقق شعار سال و جهش تولید ضروری است.
کد خبر: ۱۱۶۰۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۱ 30 March 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد ظهر امروز ۱۱ فروردین ماه در دیدار با جمعی از بسیج اساتید، اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و شعار سال در سال ۱۴۰۳، مسئولیت برای عملیاتی شدن جهش تولید سنگین‌تر شده و این مهم با مشارکت و همدلی تمام اقشار مختلف و اثرگذار جامعه و هیأت‌های اندیشه ورز و افراد نخبه امکان پذیر خواهد شد.

وی افزود: جمعیت نخبگان و بسیج اساتید با برنامه‌ها و ایده‌های خوب، کمک حال اداره و پیشبرد اهداف توسعه‌ای در استان در ابعاد مختلف هستند.

حسین نژاد گفت: مشارکت و همدلی بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس زبانزد بود، اکنون نیز باید مسیر حرکت جامعه به جایی برسد که در عرصه تولید پیش‌قدم شوند.

وی با بیان اینکه در بخش اقتصادی، آمریکا و قدرت‌های سلطه به دنبال فشار و تسلیم شدن کشور هستند، اما تاکنون نتوانستند و نخواهند توانست، اظهار کرد: مردم در ۱۱ اسفندماه با مشارکت گسترده نشان دادند که همواره پای نظام هستند و بعد از این نیز با رهنمود‌های مقام معظم رهبری در مسیر پیشرفت پیش خواهد بود.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به توفیقات و تشریح اقدامات و افتتاح پروژه‌های مهم و ارتقای شاخص‌های استان در سال گذشته، افزود: مباحث مربوط به توسعه زیرساختی و پروژه‌های زیرساختی در استان با جدیت دنبال شده و عزم جدی دولت نیز در این زمینه و انجام فرمایشات مقام معظم رهبری وجود داشته است.

استاندار خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد که در سال ۱۴۰۳ با همدلی و هم افزایی، تحرک قوی در مسیر توسعه استان به ویژه در بخش اقتصادی ایجاد شود.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار