رئیس هیات جانبازان و توان یابان کرمانشاه:
به گفته رئیس هیات جانبازان و توان یابان کرمانشاه ورزشکاران این هیات طی سال ۱۴۰۲ بیش از ۳۰ مدال کشوری و برون مرزی کسب کردند.
کد خبر: ۱۱۶۰۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵ 30 March 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، عزت الله پرنیان از سال ۱۴۰۲ به عنوان یکی از درخشان ترین سالهای ورزش جانبازان و توان یابان کرمانشاه نام برد و اظهارکرد: ورزشکاران ما طی این سال مدال ها و افتخارات زیادی را برای  ورزش کشور و استان کسب کردند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران این هیات طی سال گذشته بیش از ۳۰ مدال کشوری و برون مرزی کسب کردند، عنوان کرد: کسب مدال طلای مسابقات جهانی پاریس و شکستن رکورد جهان پرتاب وزنه معلولین جهان توسط یاسین خسروی یکی از این مدال های خوشرنگ بود که خوشحالی مردم را به همراه داشت. 

رئیس هیات جانبازان و توان یابان استان اضافه کرد: همچنین در  بازیهای پارآسیایی هانگژو از کرمانشاه چهار ورزشکار حضور داشتند که دستاورد حضور آنها کسب دو مدال طلا توسط یاسین خسروی و مسعود امامی در پرتاب وزنه و والیبال نشسته و دو مدال نقره هرمز صیدی و شهلا بهروزی راد در پرتاب نیزه و پاراکانو قایقرانی بود. 

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال هفت نفره کشور نیز با حضور تعدادی از ملی پوشان کرمانشاهی، توانست در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه در کشور استرالیا به مقام قهرمانی برسد. 

پرنیان در ادامه در خصوص مهمترین برنامه های هیات برای سال جاری هم گفت: عمده تمرکز خود را در سال جاری روی استعدادیابی خواهیم گذاشت،  چراکه طی سالهای گذشته نتایج این استعدادیابی ها را دیده ایم و قهرمانان بزرگی را پرورش داده ایم. 

وی که به عنوان مربی تیم ملی دوومیدانی جانبازان و توان یابان کشور هم فعالیت می کند، عنوان کرد: اردیبهشت امسال من و یاسین خسروی در مسابقات جهانی ژاپن شرکت خواهیم کرد. 

رئیس هیات جانبازان و توان یابان اضافه کرد: پس از آن مسابقات پارالمپیک پاریس را پیش رو خواهیم داشت که سهمیه حضور یاسین خسروی در این رقابت ها قطعی شده و احتمال اینکه علی الفت نیا در دوومیدانی و مسعود امامی در والیبال نشسته هم بتوانند سهمیه حضور در این مسابقات را کسب کنند نیز وجود دارد. 

وی در ادامه از برنامه ریزی برای افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی ورزشکاران سازمان یافته این هیات در سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر تعداد ورزشکاران این هیات حدود ۳۰۰ نفر است که باید آن را افزایش دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار