استاندار سمنان گفت: براساس گزارش‌های اعلامی، در نوروز ۱۴۰۳ در این استان نه‌تن‌ها کم شدن تعداد مسافر را نداشتیم، بلکه سه درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش در آمار مسافران داشتیم.
کد خبر: ۱۱۵۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۰ 21 March 2024

به گزارش تابناک سمنان، سید محمدرضا هاشمی امروز (پنجشنبه، دوم فروردین ماه) در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران نوروزی و زائران امام هشتم (ع) در سالن جلسات استانداری، اظهار کرد: با وجود افزایش سه درصدی مسافران در استان، با اقدامات پیشگیرانه انجام‌شده در آمار فوتی‌های تصادف‌ها با کاهش مواجه بودیم که این امر، با همت اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان محقق شده است.

وی ادامه داد: در حوزه‌های مختلف خدمات سفر از جمله اسکان، امنیت زائران و مسافران، خدمات به زائران، جایگاه‌های سوخت و مباحث بهداشتی و درمانی در استان تاکنون عملکرد مطلوب و خوبی وجود داشته است. با افزایش تلاش‌ها و اقدامات در روز‌های آینده تلاش خواهیم کرد تا خادم و خدمتگزار خوبی به مسافران و زائران و البته هم‌استانی‌ها باشیم.

او با اشاره به عبور میلیونی زوار حرم رضوی از محور‌های استان، بر لزوم بهره‌گیری بیشتر از این ظرفیت در راستای بهبود اقتصاد گردشگری در استان تاکید کرد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار