معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: ۳۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در زمینه تاریخ شفاهی نقش استان یزد در ۸ سال دفاع مقدس و زندگی‌نامه شهدای جنگ تحمیلی رونمایی شد.
کد خبر: ۱۱۵۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲ 13 March 2024
 
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، علی اکبر عزیزی در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گفت: اقدامات و آثار خوبی درخصوص تولید کتاب های دفاع مقدس در استان در سال 1402 شاهد بودیم که در همین خصوص تعداد ۶۴ جلد کتاب توسط اداره حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس چاپ شده که امروز از ۳۰ جلد کتاب که تکمیلی این مجموعه است رونمایی شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به اینکه در سال آینده نیز  جهت چاپ و نشر کتاب های دفاع مقدس اقداماتی برنامه ریزی شده است افزود: به تمامی فرمانداران شهرستان ها نیز در این خصوص تاکید شد که نقش شهرستان ها در دفاع مقدس که کتاب مرجعی برای هر شهرستان است به چاپ برسد که در همین خصوص برخی شهرستان ها  این کتاب را چاپ و منتشر شده است و برخی دیگر شهرستان ها هم در سال آینده چاپ و منتشر می شود.
 
عزیزی همچنین در خصوص تکمیل یادمان شهدای گمنام در نقاط مختلف استان ادامه داد: اغلب یادمان های این شهدای گرانقدر با بناهای زیبا و درخور ساخته شده و برخی دیگر از یادمان ها که تکمیل نشده است به فرمانداران و مسئولین شهرستان ها بصورت ویژه تاکید شد که هرچه سریع تر این بناها تکمیل شود.  
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پایان افزود: باتوجه با اقدامات خوب و ارزشمندی که در موزه دفاع مقدس استان انجام شده است لازم است تمامی ارگان ها، روحانیون، بسیجیان، آموزش و پرورش و مدیران سایر ارگان ها به همراه کارمندهای خود حضور پیدا کنند و از نزدیک با فعالیت های حوزه دفاع مقدس آشنا شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار