مشاور رییس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ادای احترام و دلجویی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران حداقل کاری است که مسئولین می‌توانند انجام دهند.
کد خبر: ۱۱۵۷۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷ 05 March 2024

به گزارش تابناک بوشهر، مهدی مرکبی در دیدار با خانواده جانباز حمیدرضا جلال پور بیان کرد: اگر ما امروز در امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم مدیون اعمال ایثارگرانه شهدا، جانبازان و ایثارگران عزیز می‌باشیم که با ایثارگری خود درخت تنومند نظام مقدس جمهوری اسلامی را آبیاری کردند.
دکتر عصمت حیدری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه نیز گفت: همسران جانبازان در طول این سال‌ها صادقانه تمام مشکلات را در کنار آن‌ها تحمل کرد و در کنار آن‌ها بوده آند و از این لحاظ بسیار قابل‌ستایش و قدردانی هستند.
حمیدرضا جلال پور جانباز هشت سال دفاع مقدس نیز خاطره‌ای از نحوه جانباز شدن خود از ناحیه هر دو چشم بیان و تأکید داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری بیان کرده‌اند، باید با جهاد تبیین جوانان ما به ارزش‌های انقلاب و دستاورد‌های نظام در این دوره نسبت به دوره قبل از انقلاب آشنا شوند.
وی بیان کرد: باوجود همه مشکلات موجود و برخی نارضایتی‌ها مردم به‌خصوص جوانان، پای انقلاب و نظامشان ایستاده‌اند و این وظیفه مسئولین را برای ارائه خدمت صادقانه سخت‌تر می‌کند.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه به همراه مشاور رییس دانشگاه و مسئول هماهنگی امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، مسئول امور خیرین و هیئت همراه با خانواده جانباز هشت سال دفاع مقدس حمیدرضا جلال پور دیدار کردند.
در این دیدار صمیمی با اهداء لوح تقدیر و هدیه از آقای جلال پور تجلیل شد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار