آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و اولین رویداد رسانه‌ای جام امید با حضور مسئولان اجرایی، فرهنگی و اصحاب رسانه و مطبوعات استان در سالن اجتماعات شهدای ایلام با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷ 05 March 2024

به گزارش تابناک ایلام؛  محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام، شامگاه دوشنبه این این مراسم، با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری جشنواره ابوذر و جام امید، اظهار کرد: استان ایلام در حوزه رسانه خوش درخشید که این نشانگر ظرفیت‌ بالای رسانه‌های استان است.

وی با بیان اینکه آحاد مردم استان و رسانه‌ها در خلق حماسه انتخاباتی با مشارکت بالا و ایجاد شور انتخاباتی نقش‌آفرین بودند، گفت: در عرصه انتخابات مجموعه وزارت کشور در اجرا مسئولیت داشت که براساس شناخت و تجربیات از برگزاری انتخاباتِ ادوار، این انتخابات بدون حاشیه، بدون تنش و همراه با شُور برگزار شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: با وجود همه تلاش‌های جبهه استکبار برای کم‌رنگ انتخابات، چهار راهبرد مورد انتظار مقام معظم رهبری ( رقابت، مشارکت، امنیت و سلامت) در انتخابات یازدهم اسفند محقق شد.

اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ایلام برگزار شد

حسنی با اشاره به نقش رسانه‌ها در توسعه و پیشرفت استان، خاطرنشان کرد: امید است برای آبادانی و پیشرفت استان بتوانیم تلاش کنیم و در این حوزه موفق باشیم.

خبرنگاران در خط مقدم جنگ روایت‌ها هستند

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز در این مراسم با اشاره به اینکه امید آفرینی و جنگ رسانه ای با دشمنان از مهم ترین رسالت خبرنگاران است، اظهار کرد: خبرنگاران در جنگ روایت‌ها که نقطه نبرد با استکبار است حضور دارند

سردار "جمال شاکرمی" یادآور شد: در دنیای امروزه کلمات قدرتمند هستند و می‌توانند تحرکات سیاسی و اجتماعی را رقم زده و همانند موشک بعد جدیدی پیدا کرده و مرزهای جدیدی را در هم شکسته‌ است.

وی با تاکید بر اینکه در دنیای امروز به تدریج جغرافیای ذهن‌ها در زندگی ما گسترده‌تر شد و دشمن به دنبال تغییر نگرش ما است، افزود: امروز در حضور افکار عمومی با شعار روانی رخدادها و حوادث رو به رو هستیم و دشمنان برنامه دارند و در تلاش هستند با ایجاد تردید و ابهام مقدسات ما را شکسته و واقعیت را وارونه جلوه دهند و جامعه را دچار تنش کند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه امروز افکار عمومی در دست خبرنگاران است و بسیج همواره در تلاش است از این ظرفیت استفاده کند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر به بحث امیدآفرینی توجه ویژه‌ای دارند، به همین دلیل جشنواره ابوذر با هدف امیدآفرینی برگزار و هر ساله اهداف دقیق‌تر می‌شود.

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه مسئله‌ محوری شاخص اصلی برگزاری جشنواره ابوذر است، گفت: جشنواره ابوذر با ایجاد فضای رقابتی روحیه نشاط را به فضای رسانه‌ای منتقل می‌کند و توانسته بخشی از مشکلات را حل کرده و در جهاد تبیین نقش مهمی داشته باشد.

رئیس بسیج رسانه استان ایلام نیز در این مراسم، با بیان اینکه نهمین جشنواره ابوذر در استان با ۱۲ محور برگزار شد، گفت: شعار سال، موضوعات اجتماعی، جهاد تبیین، اربعین حسینی، فرزند آوری، ازدواج، بسیج و حوزه اقدام، پیوند صنعت و رسانه از جمله محورهای این جشنواره در استان بوده است.

" محمد علی نظری" با بیان اینکه جشنواره ابوذر با استقبال بسیار خوبی اهالی رسانه استان مواجه شد، گفت: بیش از ۱۴۰۰ اثر در قالب ها و محورهای مختلف به دبیرخانه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان ارسال شد که در نهایت با رای هیئت داوران آثار برتر و برگزیده معرفی شدند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار