مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت اشتغالزایی تاکنون ۱۱ هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش امداد ایجاد شده است.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰ 04 March 2024

به گزارش تابناک لرستان، جلال شیخ‌پور، امروز چهاردهم اسفندماه در مراسم گلریزان پویش توشه عاشقی که به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان و همکاری جهاد دانشگاهی استان در محل سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی خرم‌آباد برگزار شد، بیان کرد: انجام کار‌های خیر روح آدمی را تعالی می‌بخشد و جایگاه این نوع خدمت در آینده زندگی پس از مرگ نیز نمایان است.

وی با بیان اینکه هر خانواده‌ای که به هر دلیلی تعادل اقتصادی زندگی‌اش به هم بریزد و تحت پوشش نهاد کمیته امداد قرار گیرد تمام تلاشمان برای رسیدن به ثبات اقتصادی آن خانواده به کار خواهیم گرفت، افزود: در این راستا برای ایجاد اشتغال پایدار، سال گذشته به مددجویان تحت حمایت ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت کرده‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: برای خانواده‌ای که کسب و کاری ایجاد می‌شود و دیگر محتاج کسی نیست این امر موجب تقویت عزت نفس آن خانواده می‌شود.

شیخ‌پور بیان کرد: خیلی از دانش‌آموزانی که در مرحله ترک تحصیل بودند زمانی که برای سرپرست خانوارشان شغل ایجاد و مسکنی احداث شد با انگیزه‌ای که گرفته بودند به شاگرد اول‌های محل تحصیل خود تبدیل شدند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام در چندین بخش فعالیت‌های خوبی با همکاری خیرن، کمک‌های دولتی و مجلس انجام داده است، خاطرنشان کرد: با پرداخت تسهیلات فوق، تاکنون ۱۱ هزار فرصت شغلی برای مددجویان ایجاد شده است.

این مسئول یادآور شد: در راستای ایجاد شغل پایدار، پنج هزار و ۵۰۰ خانوار را به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و مهارتی برای کسب مهارت معرفی کرده‌ایم.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار