مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به لزوم صرفه جویی در مصرف آب گفت: ۲۹ درصد مشترکان خانگی خراسان جنوبی پرمصرف و ۴ درصد بد مصرف هستند.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵ 04 March 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، مهدی دوستی، امروز دوشنبه ۱۴ اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن ماه پایانی سال و آغاز سنت حسنه خانه تکانی و غبار روبی منازل، مدیرعامل شرکت آبفای استان خراسان جنوبی ضمن دعوت از مردم استان به مصرف بهینه آب، دقت مضاعف به منظور مصرف بهینه آب را خواستار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با اشاره به فرا رسیدن ماه پایانی سال بیان کرد: امیدوارم روز‌های پایانی سال و آغاز سال نو که با ایام ماه مبارک رمضان هم مصادف شده، ایام خانه تکانی قلب‌ها نیز باشد و خداوند خانه‌ی دل ما را با نور هدایتش منور سازد.

دوستی ادامه داد: با توجه به اینکه در فرهنگ مردم شریف ایران خانه تکانی و غبارروبی منازل در روز‌های پایانی سال قدمتی دیرینه دارد، بی شک مصرف آب در اواسط و پایان اسفند ماه افزایش می‌یابد که شایسته است مردم فهیم استان، با در نظر گرفتن ساعات پرمصرف آب، اصول صرفه‌جویی و مصرف بهینه‌ی آب را مد نظر قرار دهند.

وی ضمن اشاره به بارندگی‌های اخیر و شکرگزاری به پاس نزول باران رحمت الهی بیان کرد: با توجه به خشکسالی‌های متوالی در سنوات اخیر و افت شدید منابع آب استان این حجم از بارندگی‌ها نمی‌تواند کمبود منابع تأمین آب را جبران نماید.

دوستی با تأکید بر اینکه باید صرفه‌جویی در اندیشه‌ی ما نهادینه شود، ادامه داد: تنها با صرفه‌جویی و استفاده‌ی بهینه می‌توانیم از بروز کم آبی جلوگیری نمائیم تا هم خود و هم دیگران از این نعمت الهی بهره‌مند گردند؛ بنابراین همچنان مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در مصرف آب را به هم استانی‌های عزیز توصیه می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت آبفای استان صرفه‌جویی در مصرف آب و دوری از اسراف را از صفات نیکان و خیراندیشان دانست و تأکید کرد این کار تداوم ارائه‌ی خدمات مطلوب آبرسانی را در پی دارد.

دوستی گفت: ۲۹ درصد مشترکین خانگی خراسان جنوبی پرمصرف و ۴ درصد بد مصرف هستند.

مدیرعامل آبفای خراسان جنوبی گفت: مشترکان بد مصرف در مرحله اول با اخطار، در مرحله دوم با قطع موقت آب و در مرحله سوم با محدودیت بیشتر مواجه خواهند شد و با اداراتی که مصارف بیشتر از حد مجاز دارند برخورد قاطع انجام می‌شود

رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آبفای استان خراسان جنوبی با اشاره به امکان بروز حوادث و اتفاقات در شبکه‌های آبرسانی طی روز‌های پایانی سال و ایام نوروز، سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ این شرکت را در شهر‌های تحت پوشش آماده‌ی پاسخگویی و ثبت تماس‌های شهروندان عنوان نمود و افزود: اکیپ‌های اتفاقات و حوادث این شرکت در شهر‌های مختلف به صورت شبانه روزی آماده‌ی ارائه‌ی خدمات و رفع اتفاقات آب هستند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار