کد خبر: ۱۱۵۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱ 29 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 09/12/1402 تقدیم حضور می گردد.

---------------------------------


برگزاري انتخاباتي پرشور زير چتر امنيتي پليس

فرمانده انتظامي استان مازندران با بيان اينکه شرکت در انتخابات وظيفه،حق و تکليف مردم است ، گفت : در روز انتخابات پليس با تمام توان سراسر استان را با هدف برقراري انتخاباتي پرشور،زير چتر امنيتي خود خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار حسن مفخمي شهرستاني در مصاحبه اي ضمن تقدير و تشکر از همه سازمانهاي امنيتي که از ماههاي قبل در جهت برنامه ريزي ويژه قبل ، حين و بعد از انتخابات با نيروي انتظامي همکاري دارند، گفت : اقدامات پيش دستانه متعددي در برقراري نظم و امنيت انتخابات از جمله برخورد جدي و قاطع با اراذل و اوباش، اجراي طرح هاي امنيت محله محور و رصد فضاي مجازي و برخورد با متخلفان انتخاباتي با هدف افزايش اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران توسط فرماندهي انتظامي با همکاري سازمانهاي امنيتي و فرماندهي سپاه پاسداران استان مازندران صورت پذيرفت.

اين مقام مسئول از بکارگيري 9هزار و 140 حافظ شعبات اخذ راي از کارکنان پليس و نيروي مقاومت بسيج سپاه کربلاي مازندران براي برقراري نظم و امنيت حوزه هاي انتخاباتي خبر داد و افزود : طبق هماهنگي هاي صورت گرفته و برنامه ريزي هاي به عمل آمده بالغ بر 150 تيم ترافيکي در روز انتخابات در حوزه هاي درون شهري و برون شهري و همچنين 1500 نفر از همکاران انتظامي براي پاسخگويي لحظه به لحظه به نيازهاي انتظامي و امنيتي شهروندان مازندراني بکارگيري خواهند شد.

فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به اينکه در روز انتخابات سراسر استان زير چتر امنيتي نيروي انتظامي است، خاطر نشان کرد : با عاملان هرگونه بي نظمي و يا مخلان نظم و امنيت و همچنين تخلفات انتخاباتي طبق قانون با جديت تمام برخورد خواهد شد.

سردار حسن مفخمي شهرستاني در پايان با اشاره به اينکه شرکت در انتخابات تکليف، حق و وظيفه مردم است ، اذعان داشت : نيروي انتظامي تمام توان خود را براي بالا بردن مشارکت 100 درصدي شهروندان بکار مي برد و مردم عزيز استان مازندران نيز در صورت مشاهده هرگونه تخلفات در فضاي واقعي موضوع را از طريق شماره 110 و در صورت رويت تخلفات انتخاباتي از طريق شماره تلفن گوياي 096380 به مرکز فوريتهاي سايبري پليس اطلاع دهند.

---------------------------------

دستبند پليس ساري بردستان سارق اماکن خصوصي

فرمانده انتظامي شهرستان ساري از شناسايي و دستگيري سارق اماکن خصوصي و کشف 5فقره سرقت خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ"عبدالله حسن زاده" با اعلام جزئيات اين خبر گفت: در پي اعلام خبري مبني بر سرقت از يک ساختمان نيمه کاره در شهر ساري، بررسي موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه رودپي اين شهرستان قرار گرفت.

وي تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي ،يکي از سارقان سابقه دار را شناسايي و با هماهنگي قضائي دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان ساري با اشاره به اعتراف متهم به 5 فقره سرقت از اماکن خصوصي و ساختمان هاي نيمه کاره ، افزود: متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ حسن زاده ضمن هشدار به صاحبان ساختمان هاي نيمه کاره و در حال ساخت از آن ها خواست : با استفاده از نگهبان مطمئن و با تجربه در ساختمان هاي درحال ساخت و نيمه کاره ضريب سرقت اموال خود را کاهش دهند.

---------------------------------

4سارق ساختمان هاي نيمه کاره در دام پليس تنکابن 

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از دستگيري 4 سارق ساختمان هاي نيمه کاره با 16 فقره سرقت خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "بهادر ديلمي" در تشريح اين خبر،گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از ساختمان هاي نيمه کاره، بررسي موضوع بصورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: در اين راستا ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات پليسي، 4 سارق سابقه دار را شناسايي و پس از هماهنگي قضائي دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن خاطرنشان کرد: متهمان در بازجويي هاي به عمل آمده به 16 فقره سرقت از ساختمانهاي نيمه کاره اعتراف و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ ديلمي در خاتمه به شهروندان توصيه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.

---------------------------------

کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در مياندورود

فرمانده انتظامي شهرستان مياندورود از کشف3000 کيلوگرم چوب جنگلي قاچاق پس از توقيف يک دستگاه خودروي نيسان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري پليس، سرهنگ "مجتبي راست خديو" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و

فرآورده هاي جنگلي، مأموران يگان امداد آن شهرستان به يک دستگاه خودروي نيسان مشکوک شدند.

وي افزود: مأموران خودروي مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن مقدار 3 تن چوب جنگلي که توسط راننده خودرو به صورت غير مجاز از جنگل هاي مياندورود برداشت شده بود،را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان مياندورود، تصريح کرد: راننده خودرو پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان مياندورود تحويل داده شد.

سرهنگ راست خديو در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلي، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند. 

 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار