مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق ایلام از آمادگی کامل این شرکت در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵ 29 February 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ ولی الله ناصری با اشاره به فرا رسیدن ایام انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به منظور برگزار هرچه باشکوه تر انتخابات و خدمات‌رسانی مطلوب به مردم، تمامی همکاران شرکت توزیع نیروی برق ایلام با تمام توان در حالت آماده باش هستند.

وی افزود: بدون شک یکی از اصلی‌ترین میدان‌های حضور مردم برای نقش‌آفرینی طی سال‌های پس از انقلاب انتخابات بوده که مردم با حضور قدرتمند و باشکوه در آن اثبات کرده‌اند که این نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی است و از این رو مراجعه به رای ملت، در محوری ترین موضوعات مرتبط با نظام و حاکمیت، یک آرمان و پشتوانه ای برای خدمت صادقانه فرزندان ملت تلقی می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام  بیان کرد: به منظور تامین برق پایدار شعبات اخذ رای همکاران این شرکت ضمن تعامل با سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها، همچون دوره‌های گذشته انتخابات، تمهیدات لازم برای ایجاد زمینه و زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر و پر شور‌تر انتخابات انجام خواهد شد.

ناصری ادامه داد: این شرکت آمادگی مناسبی برای برگزاری انتخابات دارد و در زمینه تامین لوازم و آمادگی نیروی انسانی برای پیشگیری و مقابله با حوادث احتمالی توجه ویژه صورت می گیرد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار