پیش از مصاف هفته نهم لیگ برتر فوتبال:
سرمربی کروات تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از مسابقه هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور با صبای قم حضور پیدا نکرد.
کد خبر: ۱۱۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۳ 21 October 2015
به گزارش تابناک قم، در حالی که دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان از پانزدهمین هفته دور رفت پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار است عصر بیست‌ونهمین روز مهر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شود، مربیان دو تیم باید قبل از بازی در نشست خبری و پاسخگویی به اصحاب رسانه حاضر می‌شدند که این اتفاق توسط سرمربی فولاد خوزستان رخ نداد.

این در حالی است که حضور نفر نخست کادر فنی هر تیم لیگ برتری در نشست خبری پیش از هر مسابقه لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امری اجباری از سوی سازمان لیگ و کنفدراسیون فوتبال آسیا است و مربیان تیم‌های لیگ برتری بر اساس قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا باید آن را اجرا کنند.

با این حال غیبت دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از مسابقه نهم صبا و فولاد در نیم فصل نخست لیگ برتر برای خبرنگاران عجیب بود تا اینکه یکی از اعضای کادر فنی فولاد یعنی کوروش بختیاری‌زاده به این نشست آمد و بیماری اسکوچیچ را دلیل حضور نداشتن وی در این نشست عنوان کرد، اما خبرنگاران که با این گفته بختیاری‌زاده قانع نشدند، احتمالا در کنفرانس خبری پایان بازی صبا و فولاد علت اصلی غیبت این مربی کروات را بار دیگر جویا خواهند شد.

اسکوچیچ در حالی که از حضور در نشست خبری پیش از مسابقه صبای قم و فولاد خوزستان حضور پیدا نکرد که نخستین‌بار برای مصاف صبای قم و ملوان بندر انزلی در هفته نخست لیگ سیزدهم و بازی برگشت صبای قم و فولاد خوزستان در هفته پایانی لیگ چهاردهم به قم و باشگاه صبا آمده بود.

وقتی اسکوچیچ در نشست خبری مصاف صبا و ملوان که نخستین روزهای حضور وی در لیگ فوتبال ایران بود با سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه شما فکر می‌کنید تا چه مدت در لیگ ایران ماندگار باشید؟ مواجه شد، از این سئوال به شدت غضبناک شد و آن را سئوالی برای حاشیه بردن خود دانست.

این مربی کروات روز بیست و چهارم اردیبهشت ماه سال جاری وقتی برای نشست خبری هفته پایانی لیگ چهاردهم و بازی صبا و فولاد به باشگاه صبا آمد، خاطره آن سئوال را خودش یک‌بار دیگر در یاد‌ها زنده‌ کرد و به صراحت گفت که در آن مقطع از طرح آن سئوال به شدت ناراحت شده بود.

اکنون این مربی کروات در سومین سال حضور متوالی در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشورمان، با تیم فولاد خوزستان در انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌های کشور قرار گرفته و به خوبی می‌داند که در صورت هدر دادن امتیاز مقابل صبا ممکن است سومین مربی برکنار شده لیگ پانزدهم لقب بگیرد.

اسکوچیچ با فولاد خوزستان از هشت بازی قبلی تیمش در لیگ برتر پنج باخت و سه تساوی در کارنامه دارد و اکنون با این تیم مطرح خوزستانی که مدافع عنوان قهرمانی لیگ سیزدهم است، در مکان شانزدهم و انتهای جدول رده‌بندی ایستاده و چنانچه از دیدار خارج از خانه مقابل صبا با دست خالی خارج شود، در خطر اخراج قرار می‌گیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رحیم سیلاوی از اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
اخراج اسکوچیچ واوردن یک مربی جدید خریدیکی دوبازیکن جدید باعث شوک به این تیم میشه واین تیم از بحران خارج میشه پیشنهاد من اوردن یک مربی داخلی کارامد مثل قلعه نویی حیاتیه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار