دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: با تائید صلاحیت سه داوطلب، مجموع تائید صلاحیت شدگان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد به ۲۳۵ نفر در چهار حوزه انتخابیه رسید و داوطلبان از فردا فرصت دارند تبلیغات خود را آغاز نمایند.
کد خبر: ۱۱۵۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸ 21 February 2024

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سعید رستگاری گفت: با تائید صلاحیت این سه نامزد، مجموع تائید صلاحیت شدگان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد به ۲۳۵ نفر در چهار حوزه انتخابیه رسید.
دبیر ستاد انتخابات استان یزد ادامه داد: بنا بر روزشمار قانون انتخابات که توسط وزارت کشور ابلاغ شده، امروز آگهی اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده اعلام عمومی می شود و تائید صلاحیت شدگان می توانند از سوم تا نهم اسفندماه تبلیغات انتخاباتی خود را انجام دهند و از دهم اسفندماه هرگونه تبلیغات ممنوع است.
دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: در استان یزد یک حوزه انتخاباتی نیز شامل هفت شعبه اخذ رای در شهرستان‌های یزد، اردکان، میبد و تفت برای اقلیت‌های زرتشتی در نظر گرفته شده و همه تمهیدات لازم برگزاری انتخابات سالم، پرشور و قانونی برنامه ریزی شده و در حال انجام است.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار