دور انتخابی مسابقات دومین المپیاد ورزش کارگری یزد با مشارکت ۶۶ واحد تولیدی استان و با استقبال ۳ برابری کارخانجات استان نسبت به دوره اول به پایان رسید.
کد خبر: ۱۱۵۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸ 08 February 2024
 به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، دومین دومین المپیاد ورزش کارگری استان یزد با هدف ایجاد شور و نشاط و حفظ سلامت کارگران و همچنین افزایش بهره وری برگزار و در دور انتخابی به کار خود پایان داد.
 
محمدهادی آقایی با بیان این خبر و گرامیداشت دهه مبارک فجر، گفت: دومین المپیاد ورزش کارگری استان یزد از مهرماه کار خود را آغاز کرد و پس از برگزاری مسابقات دور انتخابی به ایستگاه پایانی رسید.
 
رئیس مجموعه های فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان و دبیر اجرایی این المپیاد افزود: این المپیاد در ۴ رشته انفرادی و یک رشته تیمی ویژه کارگران شاغل در محل کار آنها برگزار و نفرات برتر به دور نهایی راه یافتند؛ طناب زنی و پرتاب توپ مدیسن بال ویژه آقایان و بانوان و رشته های دو سرعت، قوی ترین مرد کارگر و طناب کشی ویژه آقایان برگزار شد.
 
وی با اشاره به رشد ۳ برابری مشارکت کارخانجات استان در المپیاد ورزش کارگری، اظهار کرد: در دوره اول این المپیاد ۲۳ شرکت در امر برگزاری المپیاد مشارکت داشتند ولی امسال و در دومین دوره، مسابقات در ۶۶ واحد تولیدی ده شهرستان استان برگزار شد؛ بی شک همراهی کارفرمایان و روسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستانها در این امر تاثیر زیادی داشته است.
 
 آقایی در همین زمینه تصریح کرد: شهرستان میبد با ۲۹ شرکت و واحد تولیدی، بیشترین مشارکت در امر برگزاری این المپیاد را در سطح به خود اختصاص داد.
 
دبیر اجرایی این المپیاد ادامه داد: مسابقات نهایی دومین المپیاد ورزش کارگری تا پایان بهمن ماه میان منتخبین ۶۶ شرکت برگزار و در مراسمی از نفرات برتر تجلیل بعمل می آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار